انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مشاوره و ممیزی و تهیه استاندارد ce

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
علامت CE انطباق محصول با قوانین و مشخصات تعریف شده در اروپای متحد را نشان می دهد . محصولی که موفق به اخذ این آرم می شود ، می تواند در تمامی کشورهای اروپای متحد و اتحادیه تجارت آزاد اروپا ( بجز کشورهای سوییس و لیختن اشتاین ) بدون محدودیت برای فروش ، به بازار عرضه شود و با داشتن آرم CE مجوز ورود به بازارهای اروپایی را پیدا می نماید . CE بر گرفته از دو کلمه ‹‹ Community European ›› به مفهوم ‹‹ اروپای متحد ›› Conformity European به مفهوم ‹‹ تطابق اروپایی ›› هم اشاره شده می باشد .
علامت CE ، آرم محصول در اروپای متحد است و تطابق محصول با الگوها و قواعد (Directive ) تعریف شده در این اتحادیه را نشان می دهد . بعبارت دیگر ، داشتن این علامت بیانگر رعایت حداقل الزامات اساسی تعریف شده در زمینه محصولات صنعتی برای حفاظت از سلامتی و ایمنی مصرف کننده و نیز محیط زیست محیط می باشد .
علامت CE نه تنها بیانگر تطابق محصول با استانداردها و قواعد تعریف شده اروپای متحد ، بلکه تطابق تولید با الزامات قانونی تعیین شده را هم نشان می دهد .
مراحل دستیابی به آرم محصول CE
صرف نظر از اینکه محصولات متقاضی اخذ آرم CE به کدام قواعد مربوط می باشند ، راههای مختلفی برای تولیدکنندگان در جهت دستیابی به این آرم وجود دارد . بررسی های لازمه در فرآیند اخذ آرم CE از دو بخش تشکیل می شوند :
ارزیابی اسناد و مدارک
آزمایشهای فنی بر اساس استانداردهای هماهنگ شده اروپای متحد .
1 - تهیه اسناد و مدارک توسط تولید کننده
اولین گام بمنظور کسب آرم CE تهیه اسناد و مدارک مربوطه توسط تولید کننده است که بنا به نوع محصول متغیر بوده و می تواند شامل موارد ذیل باشد :
• تشریح مشخصه های محصول
• نقشه های فنی محصول
• ارائه مدارکی دال بر رعایت الزامات اساسی
• آنالیز خطر
• ارائه نتایج آزمایشهای انجام شده بر روی محصول توسط تولید کننده (اداره استاندار کشور مربوطه)
• تهیه دستورالعمل محصول به زبان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا .
ضمناً بر حسب نوع محصول و قواعد مربوطه ، اسناد و مدارک دیگری نیز ممکن است مورد نیاز باشد .
-2 آزمایش های فنی تطابق نمونه
پس از تاییدمدارک توسط کارشناسان ذیربط ، آزمایشات فنی بر طبق استانداردهای هماهنگ شده اروپایی متحد ، بر اساس نوع محصول در محل تولید و یا در آزمایشگاههای شرکت گواهی دهنده صورت می گیرد .
تایید این آزمایش ها منجر به کسب ‹‹ گواهینامه تطابق نمونه ››‌ از شرکت گواهی دهنده خواهد شد .که در آن تطابق محصول با استانداردهای منطبق ، ذکر گردیده است
-3 اظهار نامه تطابق محصول توسط تولید کننده
پس از اخذ گواهینامه تطابق نمونه ، تهیه ‹‹ یک اظهارنامه تطابق محصول ›› ، بمنظور اعلام تطابق محصولات تولیدی با نمونه محصول آزمایش شده ، تضمین عدم احتمال خطر برای مصرف کننده و همچنین ذکر موسسه گواهی دهنده الزامی است . این اظهارنامه باید توسط تولید کننده و یا نماینده مجاز وی در اتحادیه اروپا تهیه و امضاء گردد . با این اظهار نامه تولید کننده یا نماینده او در اتحادیه اروپا ، از نظر قانونی تمامی مسئولیتهای محصولات خود را به عهده می گیرد .
4- درج آرم محصول
س از طی مراحل فوق ، تولید کننده مجاز می باشد که آرم CE را بر روی محصولات خود ( که مشابه آن نمونه آزمایش شده است) درج نماید
مراحل اجرا :
- تکمیل فرم مشخصات کالا و مدارک شرکت متقاضی
2- انجام گپ آنالیز اولیه و ارائه گزارش مشاور به سازمان در مورد و
آگهی دهنده
فراگستران
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 195453
بازدید : 3894
دسته بندی : لوازم صنعتي
آگهی دهنده
فراگستران
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com