انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ماشینهای برش آریا

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش ماشینهای برش و حکاکی لیزر ، واترجت ، CNC
ماشینهای لیزر: این نوع از ماشینها جهت برش و حکاکی روی اجسام با سختی های مختلف از کاغذ تا فلزات استفاده می شود. از این دستگاه می توان در برش و حکاکی روی موادی مانند پلکسی گلاس ، پلاستیکها ، چرم ، چوب ، شیشه ، کاغذ و پارچه و سرامیک و... نام برد که محدوده وسیعی را در بر می گیرند. از توانایی های این دستگاه می توان در صنایع مختلف استفاده نمود که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
تبلیغات : ساخت تندیس ها ، تابلوهای نئون ، حکاکی طرح های پیچیده روی کاغذ ، مقوا و اقلام تبلیغاتی مانند جاسوئیچی ، ساعت و یا خودکار ، تهیه کارت های ویزیت و بسیاری موارد دیگر ، ضمناٌ به خاطر سهولت تبدیل طرح برش به محصول برش خورده امکان تولید معدودی محصول نیز وجود دارد.
کیف و کفش : از این دستگاه می توان برای برش مصنوعات چرمی مانند کیف ، کفش ، دستکش ، انواع البسه چرمی ، روکش مبلمان و... بدون نیاز به شابلون و با دقت و سرعت بالای برش ( به خاطر امکان برش همزمان چندین لایه) استفاده کرد و همچنین جهت حکاکی روی چرم نیز این دستگاه مفید می باشد.
پوشاک : دستگاه لیزر در صنعت پوشاک هم کاربرد فراوانی دارد از جمله برش انواع پارچه های گیپور ، اقلام تزئینی مانند رومیزی ها و پرده و اتیکت که برش آنها از حساسیت و پیچیدگی خاصی برخوردار است و بهره گیری از این دستگاه باعث کاهش میزان ضایعات می گردد.
چوب : در حال حاضر در بسیاری از کشورها برای حکاکی تصاویر و طرح های ساده و پیچیده روی چوب ، ساخت قالب های تزئینی ، تزئین درها ، میزها و بوفه ها از دستگاه لیزر استفاده می شود که بهره گیری از آن باعث می شود که سطح حکاکی شده صاف و بدون خاک اره و با عمق دلخواه صورت گیرد.
شیشه وآئینه و سنگ : از دستگاه لیزر می توان برای برش و حکاکی طرح های پیچیده و تصاویر دلخواه روی آئینه وشیشه استفاده کرد. از مهمترین موارد استفاده در این صنف حکاکی لوگو ویا مارک تجاری شرکت های مختلف می توان اشاره کرد.
دستگاه مارک زنی لیزر : قابل اجرا بر روی فلزات ، چرم ، پلاستیک ، کریستال ، بسته های کاغذی و محصولات چوبی و لوازم الکترونیکی و سایر است. یکی از قابلیتهای بازر این دستگاه استفاده از لیزر در صنعت می باشد. بدین شکل که از این دستگاه می توان برای حک مارک و تاریخ تولید و ... بر روی محصول استفاده نمود و اهمیت بارز این مسئله در عمر طولانی مارک حک شده و پاک نشدن آن می باشد.
انواع ماشین لیزر:
لیزر CO2 که جهت برش انواع مواد و غیر فلزات بجز برش سنگ و شیشه می باشد البته بر روی سنگ و شیشه امکان حکاکی با کیفیت بسیار عالی را دارد.
لیزر Yag جهت برش و حکاکی فلزات و اجسام سخت مانند سنگ و شیشه استفاده می شود.
لیزر Yag 3D جهت حکاکی سه بعدی تصویر داخل کریستال بکار می رود. این دستگاه شامل یک دوربین سه بعدی می باشد.
واترجت:
ماشین برش با آب یا همان واترجت که برای برش مواد سخت مانند فلزات و سنگ و شیشه بسیار مناسب است. این دستگاه کاربردهای زیادی در بازارکار دارد که ازجمله آن ساخت تابلو سنگ ، برش کاشی و سرامیک ، برش فلزات سخت و استفاده در برش شیشه و غیره می باشد. این دستگاه با فشار آب کار برش را انجام می دهد و برای اجسامی که نمی توانند در تماس با آب باشند مانند چوب و کاغذ قابل استفاده نیست. کیفیت انجام کار این دستگاه به فشار آب آن بستگی دارد.
CNC :
ماشینهای برش و حکاکی CNC هم برای برش و حکاکی بعضی از اجسام استفاده می گردد
آگهی دهنده
ت رفیق
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 196365
بازدید : 3119
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
ت رفیق
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com