انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

منابع آزمون کارشناسی ارشد مدیریت - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
«بسمه تعالی»

انتشارات تبلور دانش – گروه DLM

از صمیم قلب به شما تبریک می گوییم که تصمیم گرفته اید در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنید. نفس شرکت در آزمون کارشناسی ارشد با توجه به ظرفیت بسیار کم دانشگاه ها نسبت به تعداد داوطلبان فارغ از نتیجه آن تصمیمی با اهمیت و جسورانه تلقی می شود و اگر به قبولی بیانجامد که موفقیت بسیار بزرگ و مثال زدنی خواهد بود.
بررسی درصدهای داوطلبان برتر سالهای گذشته در درس «نظریه های عمومی مدیریت» که در آزمون مدیریت (کلیه گرایشها – کد 1142) ضریب 3 و در مدیریت اجرایی (کد 1148) ضریب 2 دارد و نقش بسیار تاثیرگذاری در نتیجه نهایی آزمون کارشناسی ارشد ایفا می کند نشان می دهد درصدهای بالای 60 در این درس بسیار نادر است. بنابراین اگر داوطلبی بتواند در «نظریه های عمومی مدیریت» درصد بالای 80 کسب کند بخش اعظم رقبای خود را پشت سر گذاشته و این یعنی قبولی تقریبا قطعی در مقطع کارشناسی ارشد.
چیزی که باعث شده هنوز کسی نتواند به کلیه سئوالات «نظریه های عمومی مدیریت» پاسخ صحیح دهد این است که منابع طراحی سئوالات در این درس بیش از 5000 صفحه کتاب می باشد که باید با جزئیات به خاطر سپرده شوند که با توجه به فرصت کم و ضرورت مطالعه سایر مواد امتحانی عملا غیرممکن می نماید.
اگر با داوطلبان سالهای گذشته صحبت کنید یا خود داوطلب آزمون سراسری سالهای گذشته بوده باشید و علیرغم جدیت در ورود به مقطع کارشناسی ارشد نتیجه مطلوب را کسب نکرده باشید حتما تصدیق می فرمایید که کلی وقت گذاشته اید و روزی چند ساعت منابع مربوط به «تئوریهای مدیریت» را مطالعه کرده اید یا از این موسسه به آن موسسه در رفت و آمد بوده اید و تازه با نزدیک شدن به زمان کنکور احساس میکنید چیزی به یاد نمی آورید و در تستهای سالهای گذشته نمی توانید درصدی بیش از %50 کسب کنید.
روش DLM بهترین روش مطالعه «نظریه های عمومی مدیریت» است که درصد بالای 70% را برای شما تضمین می کند. و چه بسا بتوانید به همه سئوالات پاسخ صحیح دهید که اگر کسی حائز درصد 100 در این درس شود و در سایر مواد درصد معمولی کسب کند به معنای قبولی قطعی در دانشگاه دولتی خواهد بود.
ما سعی کرده ایم تمامی مطالبی را که نیاز دارید برای رسیدن به این مهم بدانید پوشش داده باشیم و همانطوری که قبلا ذکر شد درصد حداقل %70 را برای شما تضمین می کنیم.
هیچ راه دیگری برای رسیدن به درصد بالای %70 در «تئوری های مدیریت» بجز استفاده از روش DLM وجود ندارد. بخصوص اینکه استفاده از این روش زمانی کمتر از 4/1 مطالعه عادی را از شما می گیرد و می توانید از زمان صرفه جویی شده برای آمادگی بیشتر در سایر دروس استفاده کنید. در آزمون کارشناسی ارشد 1387 که در اسفندماه 86 برگزار شد عده ای از داوطلبان که به طور آزمایشی از روش DLM برای مطالعه «تئوریهای مدیریت» استفاده کرده بودند درصدهای بین 77/77 تا %93 را کسب کردند. (اولین سال ارائه پک DLM)
در آزمونهای 88 و 89 نیز که توزیع عمومی فلش کارت ها آغاز شد به لطف خدا این موفقیت ها تکرار شد.( در آزمون 89 (مدیریت و مدیریت اجرایی) حتی یک سوال خارج از پک نیامد.)

اساس روش DLM بر آموزش مطالب مدیریتی از طریق فیش های آموزشی (فلش کارت) بنا شده است. حسن مطالعه فیش بجای و یا در کنار مطالعه کتاب و همینطور در کنار حضور در کلاس درس اساتید با تجربه این است که در مطالعه فیش توجه شما بر روی مطالب کلیدی و کلمات مهم متمرکز می شود. در حالیکه در هنگام مطالعه کتاب ممکن است در انبوهی از مطالب ، مطل
آگهی دهنده
dlm
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : جمهوری/خ گلشن/کوچه آزاد/پلاک2/ساختمان تبلور دانش/ گروه dlm
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 196859
بازدید : 3661
دسته بندی : كنكور
آگهی دهنده
dlm
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : جمهوری/خ گلشن/کوچه آزاد/پلاک2/ساختمان تبلور دانش/ گروه dlm
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com