انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

vostro 1520

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
نمایندگی نوت بوک های دل در مشهد
آیا می دانید فروش نوت بوکهای دل طی دو سال اخیر با حدود31%در بازار ایران رتبه نخست را به خود اختصاص داده است؟
CPU: 2.66 with Cache6M
RAM: 4G
H.D.D :320G
Display Size : 15.4″
Graphics :512 GF9300
Other: WEB \ BT\FP|6CELL
Made in China
PRICE:CALL
DELLتخصص ماست.
1-مشاوره رایگان
2-ارائه دفترچه فارسی
3-ارائه کارت طلایی
4-ارائه خدمات گارانتی تا یکسال
5-ارائه خدمات نرم افزاری تا سه سال
6-آموزش مقدماتی
7-ارائه فرم نظر سنجی
8-عضو اتحادیه
فروش به صورت نقد و اقساط
معرفی سری های نوت بوک های دل
سری Studio
جدیدترین سرى تولیدی شرکت دل
از نظر ساختاری بسیار شبیه به مدل XPS بوده و به لحاظ کارکردی بالاتر از سری Inspiron هستند. این سری که از آخرین پروسسورهای دو هسته ای شرکت اینتل پشتیبانی می کند با امنیت بالای خود و مالتی مدیاای در حد قوی با تک کلید وایرلس آن را مدلی زیبا و منحصربفرد برای کارهایی همچون بازی ، نمایش انواع فیلمهای دیجیتال ، مصارف خانگی ، اینترنت ، برنامه نویسی تبدیل کرده است. شما هرکه هستید ، هرجا که باشید جدیدتری سری تولیدی شرکت دل با شخصیت درونی شما سازگار است . یکی از 8 رنگ را انتخاب کنید ، از درایو مکشی ، لولاهای قابل انعطاف ، وایرلس با سرعت پهنای باند بالا نهایت استفاده را ببرید.

■سری Inspiron
با طراحی چشــم نواز و کیفیت بالا در 8 رنگ و۳ سایز مختلف 1/14 ، 4/15 و ۱۷ اینچی انتخابی ایده آل برای کاربرانی است که نیاز به محاسبات پیچیده ندارند و در عین حال کیفیت بالا و قیمت مناسب ملاکهای اصلی انتخاب آنها است. این محصول مناسب برای افرادی است که انتظارشان از نوت بوک مواردی همچون حسابداری ، ویرایش در برنامه های آفیس ، استفاده از اینترنت ، نگهداری از اطلاعات و گاها" اجرای برنامه های سنگینی همچون فتوشاپ یا نرم افزارهای مشابه است.

سری Vostro
با دارا بودن دوربین و میکروفـن داخلی ، صفحه نمایش عریض و شفاف ، گرافیک قوی ابزاری مناسب برای استفاده شخصی یا کاری در شرکتهای کوچک است. اگر خواستار آخرین ابزارها و تکنولوژیهای مرتبط با شغل و علائق شخصی خود هستید سری Vostro با قابلیتهای مناسب کمک شما در این راه خواهد بود.

سری XPS
در طراحی سری XPS به قابلیتهای چند رسانه‌ای توجه‌ای خاص شده است تا علاوه بر طراحی جدید و زیبا این سری محصولات ، در هنگام انجام کارهای گرافیکی ، ویدئویی یا بازی های مالتی مدیا عملکردی متفاوت داشته باشند. در این سری وزن به حداقل رسیده است. برخی از این مدلها که کمتر از ۲ کیلوگرم وزن دارند با عنوان UltraPortable شناخته‌ می شوند. دوربین و میکروفن داخلی ، اثر انگشت خوان ، مرکز کنترل صدا و تصویر از دیگر قابلیتهای این سری هستند.

سری Latitude
این سری برای مدیران ، مهندسان و حرفه ای ها طراحی شده. افرادی که فعالیت کاری آنها به یک مــکان محدود نمی شود ، همـواره در حرکت یا در سفر هستند و نیازمند انجام محاسبات سنگین و حرفه ای با یک سیستم بی دردسر ، قوی ، هماهنگ با آخرین تکنولوژی صوتی
آگهی دهنده
صافی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 200092
بازدید : 3165
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
صافی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com