انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دروازه تجارت با ترکیه

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
خدمات تجاری و مشورتی ایران-ترکیه:
گروه تجاری ایران-ترکیه به پشتوانه سالها حضور در عرصه تجارت با ترکیه و با بهره گیری از خدمات کادری مجرب آماده ارائه خدمات تجاری در زمینه های مختلف است.
بانک اطلاعاتی تجاری کامل در مورد ترکیه تضمین کننده این خواهد بود که شما می توانید کالای مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنید
بازرگانان محترم به خوبی می دانند که رمز داشتن تجارتی پررونق و مطئن با هر کشوری ، داشتن اطلاعات کامل و موثق در مورد آن کشور است. ما برای تهیه این اطلاعات سالهای زیادی صرف کردیم و اکنون شما می توانید از طریق خدمات مشورتی که گروه ایران-ترکیه ارائه می کند در کوتاهترین مدت ممکن به خدمات دسترسی داشته باشید.
گروه ایران-ترکیه آمادگی دارد خدمات زیر را با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن در زمینه تجارت با ترکیه به بازرگانان ایرانی ارائه دهد:
- ارائه بانکهای اطلاعاتی تخصصی تجاری برای شناسایی کالای مورد نظر شما:
گروه ایران-ترکیه بانکهای اطلاعاتی تخصصی در زمینه تجارت با ترکیه آماده کرده است. این بانکهای اطلاعاتی از طریق همکاری نزدیک متخصصان تجاری ایران-ترکیه و مراجع رسمی تجاری کشور ترکیه آماده و به زبان فارسی ترجمه شده است.
اولین گام برای ورود به دنیای تجارت با ترکیه بررسی اطلاعات این بانکهای اطلاعاتی است. این بانکهای اطلاعاتی که در زمینه های مختلف تدوین شده است و حاوی آدرس ، شماره تلفن ، آدرس سایت اینترنتی و محصولات شرکتهای ترکیه ای است. بزرگترین و مطمئن ترین شرکتهای ترکیه در هر بخش در این بانکهای اطلاعاتی لیست شده اند. این بانکهای اطلاعاتی همچنین حاوی اطلاعات ضروری اولیه در مورد بخش های مورد نظر است. برخی از بانکهای اطلاعاتی گردآوری شده به شرح زیر است:
1- بانک اطلاعاتی پوشاک و صنایع نساجی ترکیه
2- بانک اطلاعاتی لوازم یدکی و قطعات خودرو
3- بانک اطلاعاتی صنایع غذایی و تولیدات کشاورزی
4- بانک اطلاعاتی صنایع ساختمانی
5- بانک اطلاعاتی دکوراسیون و تولیدات نساجی خانگی
6- بانک اطلاعاتی محصولات آرایشی و بهداشتی
- مذاکره با شرکتها و کارخانجات ترکیه ای برای اخذ نمایندگی انحصاری و یا واردات تولیدات آنها:
پس از شناسایی و انتخاب کالای مورد نظر شما تمام امور لازم برای واردات این کالا ، از جمله مکاتبات تجاری ، مذاکره با شرکتهای ترکیه ای و اخذ مجوزهای لازم توسط گروه ایران-ترکیه انجام خواهد شد.
- انجام امور انتقال و ترخیص:
پس از انعقاد قرارداد نهایی تمام امور برای بارگیری و ترانزیت زمینی ، دریایی و یا هوایی شما به مرز ایران و تمام امور ترخیص کالا و تحویل کالا در هر نقطه از ایران توسط گروه ایران-ترکیه قابل پیگیری و اجرا خواهد بود.
ارائه خدمات مشورتی تجاری دقیق و موثق در زمینه های فوق نیازمند آگاهی از قیمتهای روز و ارتباط مستمر با طرفهای تجاری ترکیه ای است. بدیهی است تامین اطلاعات تجاری لازم مستلزم پرداخت هزینه خرید بانکهای اطلاعاتی تخصصی و مکاتبات و تماسهای تجاری با ترکیه خواهد بود که این هزینه برعهده طرف در خواست کننده خدمات خواهد بود.
- بازاریابی محصولات ایرانی در ترکیه:
شرکتها ، کارخانجات ، تولیدکنندگان و بازرگانان ایرانی می توانند برای معرفی محصولات و خدمات خود به کشور ترکیه با تماس بگیرند. تولیدات تجاری شما از طریق مکانیسمی موثر و کارآمد به طرفهای تجاری ترکیه معرفی خواهد شد.


آگهی دهنده
قلی زاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 200150
بازدید : 4940
دسته بندی : صادرات و واردات
آگهی دهنده
قلی زاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com