انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خمیر خرما مخصوص کلوچه و نان خرمایی - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت گلبهان تولید کننده خمیر خرما ، خمیر پایه خرما ، شیره خرما ، پوره خرما , انواع میکس های میوه ای و سایر محصولات متنوع و با کیفیت افتخار دارد خرمای فرآوری شده را که تحولی بزرگ در صنعت کیک ، کلوچه ، نان فانتزی و صنایع وابسته ایجاد کرده معرفی نماید.
خمیر خرمای گلبهان ، محصولی تهیه شده از100% خرما دارای تمامی خواص و فواید خرما و طعم مطلوب ، پاستوریزه ، بدون هیچگونه مواد نگهدارنده و افزودنی و دارای بافتی نرم و یکنواخت می باشد. مواد تشکیل دهنده ، تنها خرما است که دارای ارزش تغذیه ای بالا و همچنین فاقد چربی است.
خمیر خرمای تولیدی این شرکت به عنوان center filling تفاوتهای عمده ای با سایر محصولات مشابه مانند خرمای چرخ شده و یا مارمالاد دارد. در فرایند تولید ، خرما پس از شستشو وارد میکسر های بسیار قوی شده ، ابتدا هسته و کلاهک آن گرفته شده ، سپس از توری های مختلف که در نهایت تا نیم میلیمتر قطر دارند رد می شود. در این فرایند ، تمامی اجزای درشت و 70% پوسته ها ازخمیر خرما جدا می شوند و پس از پاستوریزاسیون بسته بندی می گردد. این محصول بدلیل رطوبت پایین ، ماندگاری بالا در شرایط معمولی دارد و در عین حال جهت تزریق در انواع دستگاههای مورد استفاده در صنایع غذایی کاملا مناسب می باشد.
کیفیت ثابت و یکنواخت ، عدم استفاده از مواد نگهدارنده و اسانس یا قوام دهنده ، ماندگاری بالا و حفظ خواص فیزیکی در مرور زمان ، مقاومت بالا در برابر حرارت ، پاستوریزه بودن و نداشتن هر گونه ذرات خارجی ، قابلیت استفاده در دستگاه های کیک و کلوچه و... از وجوه تمایز اصلی محصول این شرکت با محصولات مشابه می باشد.
خمیر خرما مزایای فراوانی در تولید انواع محصولات غذایی دارد. از جمله: ماندگاری ، نسوز بودن ، قیمت بسیار مناسب (در مقایسه با مارمالادها) ، حفظ قوام (برخلاف مارمالاد ، خرما جذب کیک نمی شود و قوام و حجم آن حفظ می گردد) ، بازار بسیار خوب و اقبال عمومی به دلیل روی آوری روزافزون مصرف کنندگان صنایع غذائی به محصولات طبیعی و حتی الامکان فاقد افزودنی و نگهدارنده.
هم اکنون بسیاری از کارخانجات معتبر داخلی مانند آناتا ، کلوچه نادری ، شیرین بخور ، شادکام مازندران ، نان پرمیس ، نان سحر ، شوکولت ، کیمیا ، نور ... و تعدادی از واحد های کشور های دیگر مانند ترکیه ، روسیه ، کانادا و کشور های عربی جهت تولید مغزی انواع کلوچه اعم از سنتی و لقمه ای ، کیک ، بیسکویت ، کیک لایه ای ، مافین و کاپ کیک ، نان فانتزی ، نان صنعتی ، شکلات ، نان خرمایی ، مغزی بیسکویت ، جایگزین کرم در بیسکویت کرمدار و دهها محصول دیگر از خمیر خرمای این شرکت استفاده می نمایند که این خود بیانگر کیفیت مطلوب ، قابلیت اطمینان و قیمت مناسب محصولات و تلاش این شرکت در جهت برآورده کردن خواسته های مشتریان می باشد.
علاوه بر خمیر خرما ، سایر محصولات این شرکت نظیر مغزی خرما شکلاتی ، گردویی و روغنی ، پوره خرما ، خمیر انجیر ، خمیر کشمش ، خمیر پایه خرما ( بدون طعم ، بعنوان پر کننده) ، میکس میوه ای ( مغزی میوه ای با پایه خرما بدون طعم خرما ، 100% طبیعی از جمله انجیر ، پرتقالی ، و سایر میوه جات) نیز می تواند با ایجاد طعم های جدید ، علاوه بر ایجاد تنوع در سبد غذایی خانواده و تغییر ذائقه مصرف کننده ، تاثیر بسزایی در گسترش تنوع محصولات نهایی داشته باشد.
شرکت گلبهان به عنوان یکی از واحد های پیشرو در فراوری خرما با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و رعایت بالاترین شرایط بهداشتی و ظرفیت تولید روزانه بیش از 20 تن فراورده های خرما
آگهی دهنده
شرکتگلبهان
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 201159
بازدید : 12486
دسته بندی : توليد مواد غذايي
آگهی دهنده
شرکتگلبهان
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com