انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مبدل سیم کارت به تلفن ثابت(gsm روستایی - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت تدارک ارتباط در حال حاضر پس از تست و بررسی مبدل های موبایل از چندین شرکت برای اولین بار اقدام به عرضه مدلی نموده است که قابلیت اتصال مستقیم به دستگاههای فاکس آنالوگ را دارد. شما میتوانید با این دستگاه که طراحی آن متعلق به شرکت معظم HUAWEI است با خیال راحت از تمامی امکانات یک تلفن ثابت برخوردار شوید. این دستگاه علاوه بر بکار گیری موتور GSMمدل MC39 از شرکت زیمنس دارای یک چیپ ست مودم V92 کامل از کمپانی Conexant یک پردازنده DSPمجزا و یک حافظه بافر قوی و در نهایت یک شبیه ساز تلفن ثابت پر قدرت برخوردار است که شما را شگفت زده خواهد کرد.
کیفیت صدای فوق العاده ، نمایش وضعیت و آلارمهای دستگاه بهمراه نمایش Caller ID برروی نمایشگر پانل جلو این دستگاه را از انواع مشابه متمایز ساخته است. فروش 4000 دستگاه از این دستگاه بعنوان مبدل تلفن روستایی در مدتی کوتاه خود تایید کننده کیفیت بی نظیر آن است.
اگر تا کنون مشکل اتصال به فاکس شما را از استفاده از مبدل تلفن موبایل بی بهره ساخته است حتما این دستگاه امتحان کنید. ضمنا به اطلاع میرساند 2 مدل جدید از مبدل سیم کارت با پشتیبانی از GPRS در لیست کالاهای موجود قرار گرفته اند که برای اطلاع از مشخصات آنها از طریق ایمیل یا تلفن میتوانید اطلاعات بیشتر را بدست آورید.

برای اطلاع از مشخصات این دستگاه به سایت شرکت به آدرس :
www.tadarokertebat.com
مراجعه نمایید و یا با بخش مهندسی فروش تماس بگیرید.

کلیه تجهیزات دارای یک سال گارانتی و 3 سال خدمات هستد. برای خریدهای بیش از 5 عدد 10 درصد تخفیف و باتری رایگان در نظر گرفته خواهد شد.



آگهی دهنده
tadarok ertebat karamad
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 201185
بازدید : 7311
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
tadarok ertebat karamad
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com