انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پایگاه اطلاع رسانی تجارت و صنعت ایران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
اولین سامانه تجارت الکترونیک B2B , B2C در ایران
www.icid.ir
بعد از دریافت اکانت شما می توانید آدرس اینترنتی خود را فعال نمائید و با درج اطلاعات و عکس محصولات خود به سادگی یک کاتالوگ مجازی جهت معرفی محصولات خود در تمام جهان ایجاد نمائید و به فروش برسانید.
www.icid.ir/site/yourname
" ICID " مترادف عبارت انگلیسی Iran Commercial & Industry database به معنی پایگاه اطاع رسانی تجارت و صنعت ایران است.
پایگاه اطاع رسانی تجارت و صنعت ایران کاملترین وب سایت B2B(business to business) و B2C (business to customer) در عرصه صنعت است.
باتوجه به نیازمبرم شرکتهادربخش بررسی منابع و تامین کالا ICID قصددارد تابا یک حرکت سازمانی و نوین با هدف صرف جویی در زمان جهت شناسایی تولید کنندگان مختلف ، تا حد امکان زمان ساخت کالاهای مختلف را کاهش داده تا تولید کنندگان عزیز ایرانی تمرکز خود را به ارتقاء سطح کیفی محصولات خود اختصاص دهند.
ICID این امکان را در اختیار شرکتهای عضو قرار می دهد تا با اختصاص یک صفحه شخصی کالای تولیدی خود را بصورت آنلاین در معرض فروش بگذارند و همچنین نیازهای خود را از سایر شرکتها تامین نماید بدون آنکه نیاز به صرف وقت ، هزینه و واسطه باشد.
ICID نیاز شرکتها را به تامین نیروی انسانی نیز پاسخ خواهد گفت. سایت ICID علاوه بر این باایجاد بخش کاریابی ، هم شرکتها می توانند با درج آگهی های استخدام ، نسبت به تامین نیروهای متخصص اقدام کنند و هم افراد آماده به کار می توانند رزومه کاری خود را در دسترس شرکتها قرار دهند.


آگهی دهنده
mehran
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 203619
بازدید : 2465
دسته بندی : خدمات اينترنت
آگهی دهنده
mehran
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com