انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دستگاه برش واترجت فروش ماشین واتر جت - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
دستگاه های واترجت دستگاه های با مزیت های بسیار هستند که در ایران کمتر شناخته شده اند. برخی از ویژگی های ممتاز این دستگاه ها عبارتند از :

امکان برش اغلب مواد. واترجت ها بر خلاف دستگاه های لیزر ، امکان برش مواد انعکاسی مثل فلزات را دارند. ضمنا آن ها می توانند مواد حساس در مقابل حرارت را نیز برش دهند.

بدون اثرگذاری بر اثر حرارت. دستگاه های واترجت خواص ماده را تغییر نمی دهند و بر خلاف دستگاه های لیزر ، منطقه حرارت دیده در قطعه ایجاد نمی کنند.

سازگار با محیط زیست. دستگاه های واترجت تقریبا آلودگی زیست محیطی ایجاد نمی کنند.

ایمنی بیشتر. دستگاه های واترجت دود و بخار ناشی از سوختگی دستگاه های لیزر را ایجاد نمی کنند و خطر آتش سوزی هم در هنگام کار این دستگاه وجود ندارد. بازتابش پرتو هم که در دستگاه های لیزر وجود دارد ، در این نوع دستگاه ها وجود ندارد.

عدم نیاز به یکنواختی سطح. در دستگاه های لیزر لازم است که سطح تحت برش یکنواخت باشد. در غیر این صورت ، ممکن است کانون پرتوی لیزر بر روی محل برش قرار نداشته باشد و برش با کیفیت انجام نشود. اما واترجت چنین مشکلی ندارد.

هزینه پایین تر واترجت در مقایسه با لیزرهای برش فلزات. دستگاه های واترجت در مقایسه با دستگاه های لیزری برش فلزات قیمت کمتری دارند.

دقت بالاتر در برش های عمیق. دستگاه های واترجت در برش های عمیق ، دقت بالاتری در برش دارند.

قابلیت برش با عمق بالا. دستگاه های واترجت معمولا فولاد با ضخامت 5 سانتیمتر را با راحتی برش می زنند. برخی از افراد از واترجت برای برش فولاد با ضخامت 25 سانتیمتر استفاده کرده اند ، اما در ضخامت های بسیار زیاد ، حفظ دقت کار دشواری می شود. اما دستگاه های برش فلزات در عمل می توانند فولاد را تا ضخامت 19 میلی متر برش بزنند.

نگهداری ساده تر در مقایسه با دستگاه های لیزری برش فلزات.

لبه برش بهتر. لبه برش خورده توسط واترجت معمولا صاف تر از لیزر است. لبه های برش خورده توسط لیزر معمولا اعوجاج دارد در حالی که در برش واترجت ، به خاطر سایش لبه برش توسط آب و مواد ساینده ، محل برش صاف تر است و در صورت نیاز به جوش دادن فلز برش خورده ، عملیات جوش دادن با سادگی بیشتری انجام می شود.

با واترجت می توان مجموعه متنوعی از مواد را برش داد که عبارتند از :

مس ، برنج و آلمینیوم و سایر فلزاتی که با لیزر به راحتی برش نمی خورند

فولاد سخت کاری شده و سایر انواع فولاد

فلزات سخت مانند تیتانیوم

سنگ

شیشه

مواد روکش دار

مواد اشتعال پذیر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های واترجت می توانید سایت www.abzarkar.com را ببینید.



آگهی دهنده
سایت اینترنتی ابزارکار
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 203760
بازدید : 13640
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
سایت اینترنتی ابزارکار
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com