انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

پلیمر طلایی یزد( گلخانه های شیشه ای - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مزایای استفاده از ورقهای دوجداره به عنوان پوشش های گلخانه ای بجای نایلونهای پلی اتیلنی موجود در بازار:
با مقایسه ضریب کلی انتقال حرارت (u value) ورقهای دوجداره (با ضمانت 6 میلیمتر) با نایلونهای مورد استفاده در گلخانه ها(با ضخامت 50 میکرون):
U 6mm HOLLOW =3.6 w/m2.k0
U=3.5 w/m2.k0 ~ 50% ∆
U 50µm PE =7.1 w/m2.k0
مشاهده میگردد با جایگزین کردن ورقهای دوجداره بجای نایلون های موجود ، مصرف انرژی گلخانه ای نصف می گردد ، علاوه بر آن :
1-با توجه به مطرح شدن موضوع حذف یارانه ها ی سوخت ، استفاده از این ورقها ، به دلیل حفظ دمای محیط راهکار بسیار مناسبی در جهت کاهش هزینه های تمام شده محصولات گلخانه ای می باشد.
2-ورقهای پلی کربنات از عمر و دوام بسیار بالاتری نسبت به پلی اتیلن (نایلون های گخانه ای )‌برخوردار هستند. حداکثر عمر نایلون ها 3 سال در حالیکه ورقهای پلی کربنات بالای 10 سال عمر مفید دارند.
3-نایلونهای مورد استفاده در گلخانه ها در برابر اشعه UV به سرعت تخریب میگردند.و خواص خود را از دست می دهند.در حالیکه ورقهای پلی کربنات به هنگام تولید توسط یک لایه ضد اشعه UV به ضخامت 50 میکرون (که خود پوشش به تنهایی برابر ضخامت یک نایلون گلخانه است) پوشانده شده که هم ورق و هم گیاهان داخل گلخانه را از آسیب اشعه های مضر خورشیدی محافظت می نماید.
4-هزینه های نگهداری و تعویض نایلون به مراتب بیشتر از ورقهای پلی کربنات است.
5-بدلیل سبک بودن ورقهای دوجداره ، برای نصب آن نیازی به ساپورت و ستونهای خاص و سنگین نیست ، ضمن آنکه این ورقها بدلیل ساختار خاص خود قابلیت خم شدن و حتی لول شدن را دارند.
6-امکان کنترل وکاهش میزان نور عبوری با انتخاب ورقهای نیمه مات یا شیری برای بعضی از گیاهان که نسبت به نور مستقیم آفتاب حساس هستند در ورقهای پلی کربنات میسر است کاری که معمولا گلخانه داران با ریختن خاک روی نایلونهای معمولی برای کاهش میزان نور عبوری انجام می دهند.
7-مقاومت پلی کربنات در برابر باد و طوفان قابل قیاس با نایلونهای پلی اتیلن نمی باشد و امکان طراحی دریچه و پنجره های بازشو به هنگام استفاده از این ورقها براحتی امکان پذیر است.
8-شستشوی ورقهای پلی کربنات بسیارساده و بصورت شستشوی معمولی (با استفاده از شلنگ آب ) انجام می شود.

شرکت پلیمر طلایی یزد
با هدف دستیابی به تکنولوژی تولید ورقها در سال 1381 در شهرستان یزد و با تلاش چشمگیر نیروها ی متخصص و متعهد خود و باستفاده از ماشین آلات پیشرفته و مواد اولیه شرکتهای معتبر اروپایی اقدام به تولید و عرضه این محصولات در داخل و خارج مرزهای میهن عزیزمان نموده است.
تلاش بمنظوراطلاع رسانی در خصوص مزایای استفاده از این ورقها به هموطنان عزیز خصوصاً گلخانه داران محترم ، به امید استفاده بهینه از منابع انرژی در صنایع مختلف و افزایش بهره وری محصولات کشاورزی از اهداف مهم این شرکت می باشد.
هم چنین به منظور کسب اطلاعات علمی و فنی بیشتر در خصوص محصولات این شرکت ، هم چنین کسب اطلاع در زمینه فروش ، خدما ت پس از فروش و همچنین اخذ نمایندگی به سایت این شرکت مراجعه و یا با تلفن های اعلام شده تماس حاصل فرمایید.

شرکت پلیمر طلایی یزد
تلفن :88743767
فکس : 88743799
سایت: WWW.POLYMERTALAEI.COM
پست الکترونیکی : sale@polymertalaei.com
نشانی : دفتر مرکزی :تهران ، خیابان شهید بهشتی ، خیابان سرافراز ، کوچه 12 ، پلاک 16 ، واحد 1


آگهی دهنده
واحد بازاریابی و فروش
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان شهید بهشتی-خیابان سر افراز-کوچه 12-پلاک 16
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 204859
بازدید : 4331
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
واحد بازاریابی و فروش
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خیابان شهید بهشتی-خیابان سر افراز-کوچه 12-پلاک 16
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com