انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

dvd آموزش اسکیت برد ارسال رایگان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
Skateboarding Explained
DVD آموزشی Skateboarding Explained یک آموزش قدم به قدم اسکیت برد برای مبتدیان تا سطح متوسط و پیشرفته این ورزش جذاب است تا اسکیت برد بازان همه تکنیک هایی که برای حرفه ای شدن نیاز دارند یاد بگیرند. شاید تعداد زیادی DVD آموزشی برای آموزش اسکیت برد وجود داشته باشه ولی این DVD آموزشی یکی از بهترین هایی است که من دیدم. این ویدیو واقعا پایه های ورزش اسکیت برد را آموزش می ده و روش های به کار گرفته شده در این فیلم آموزشی از مناسبترین ها برای تمامی سنین است.
شما می تونید همه DVD را به ترتیب از اول تا آخر ببینید یا اینکه قسمت ها یا تکنیک هایی که دوست دارید یاد بگیرید را از منوی DVD انتخاب و نظاره گر باشید. این DVD بوسیله Dan MacFarlane ، یک اسکیت برد باز حرفه ای و یکی از بهترین آموزش دهندگان این ورزش مفرح طراحی و کارگردانی شده است. Dan یک شیوه آموزش خیلی ساده داره و همه تکینک ها بوسیله ی خودش آموزش داده شده. اون می دونه چه طور آموزش بده و چی باید آموزش بده. هر تکنیک با کیفیت بالا به صورت صحنه آهسته تدوین شده و از تمام زوایا به تصویر کشیده شده.
موزیک روی این DVD بسیار نشاط انگیز و انرژی زاست. خلاصه ، این DVD یک آموزش خالص اسکیت برد به صورت قدم به قدم هست و اگر شما دنبال فراگیری این رشته هستید من Skateboarding Explained را به شما پیشنهاد می کنم.
برای اطلاع از شماره حساب ها و چگونگی تهیه به آدرس زیر رفته :
http://skaterboi.blogfa.com
یا
با ایمیل : skatersince80s@yahoo.com
یا شماره تلفن : ۰۹۳۷۹۰۹۳۱۳۵
تماس حاصل فرمایید تا Skateboarding Explained برای شما ارسال گردد. (ارسال رایگان)


آگهی دهنده
جابری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 205509
بازدید : 7589
دسته بندی : ورزش
آگهی دهنده
جابری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com