انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

چاپ بهار

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
چاپ دیجیتال 6 رنگ بر روی انواع
Mini CD, DVD, CD, DVD Nine
بدون محدودیت تعداد
با بالاترین کیفیت و روکش یووی
قفل‌گذاری تضمینی بر روی
DVD, VCD, MP3, Audio, Multimedia
رایت سی‌دی و دی‌وی‌دی
قاب ، کاور ، وکیوم ،
insertگذاری ، سلفون ، شرینک
یووی جهت همکار 6 تومان
این مؤسسه افتخار دارد با بیش از چندین سال سابقه طولانی و همکاری با ارگان‌ها ، مؤسسات و شرکتهای خصوصی و دولتی از جمله: بانک ملت ، وزارت نفت ، وزارت تعاون ، وزارت کار ، سازمان آب و فاضلاب ، سازمان برق و بهره‌وری انرژی ، ایران خودرو ، سایپا ، مؤسسه فرهنگی نمایه ، آژانسهای هواپیمایی و جهانگردی و همچنین همکاران محترم در صنف چاپ بهترین کیفییت چاپ دیجیتال بر روی CD, DVD, Mini CD را در سراسر ایران تقدیم شما عزیزان کند.
همچنین خاطرنشان می‌کند تمامی مراحل تکثیر سی‌دی و دی‌وی‌دی‌ها توسط دستگاههای داپلیکیتور که دارای هارددیسک می‌باشند انجام می‌گیرد یعنی بعد از ایمیج گرفتن با سرعت پایین رایت می‌شوند که این امر باعث می‌شود تمامی سی‌دی و دی‌وی‌دی‌ها دارای کیفیت بالاتر ، بدون سوخت و سازگاری کامل با تمامی دستگاههای پخش از جمله VCD و DVD Playerها را داشته باشند.
مزیت چاپ 6رنگ دستگاه Epson در مقایسه با چاپ 4رنگ و 8 رنگ در این است که شما عزیزان می‌توانید تمامی رنگهای دلخواه خود از جمله خاکستری و طوسی که در دستگاههای دیگر از جمله Canon درآوردن اینگونه رنگها امکان‌پذیر نمی‌باشد را به راحتی بر روی لوح‌های فشرده چاپ کنید. همچنین این مؤسسه امکان نمونه‌گیری رایگان در هر نوع از سفارشهای شما را فراهم کرده است تا شما عزیزان با خیال راحت و آسوده ابتدا نمونه چاپ شده خود را مشاهده کرده و پس از تأیید ، کلیه سفارش خود را بدون تلرانس رنگ مطابق با نمونه اولیة خود دریافت نمایید.
این مؤسسه با در اختیار داشتن نرم‌افزارهای فوق تخصصی و حرفه‌ای و در عین‌حال کاملاً انحصاری خود افتخار دارد عملیات Protection و قفل‌گذاری بر روی CD و DVDهای شما عزیزان را در هر فرمتی از جمله: DVD, VCD, MP3, Audio, Multimedia به صورت کاملاً تضمین شده غیرقابل کپی کرده و ایمیج گرفتن با برنامه‌های معروف و مشهور Clone CD, Alcohol, Blind Write,… را غیرممکن کرده و از همه مهمتر برنامة بسیار قوی ISO Buster را کاملاً از کار انداخته و هیچ فایلی را به شما نشان نخواهد داد تا Extract شود. حجم CDهای شما حدود GB9000 شده که برنامه‌های نامبرده شده آن را DVD تشخیص داده و به هیچ عنوان نمی‌توان از آنها ایمیج گرفت ، Sourceها و Folderهای اصلی شما که در آن فایلهای اصلی شما وجود دارد Hidden شده و با هیچ برنامه‌ای قابل نمایش نخواهند بود.
اگر به دنبال یک مرکز تخصصی و حرفه‌ای هستید تا کلیة کارهای چاپ ، تکثیر و امنیت نرم‌افزار خود را با خیال آسوده به آن بسپارید و با بالاترین کیفیت ، قیمت مناسب و در کمترین زمان کار خود را دریافت نمائید با ما تماس بگیرید ، ما منتظر تماس و یا دیدار حضوری شما هستیم ، مطمئن باشید با سفارش به ما علاوه بر خود شما ، دوستان و همکاران شما نیز مشتری ثابت ما خواهند شد ، مشتری‌های ما بهترین تبلیغ برای ما هستند...


آگهی دهنده
حسین رزاقی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 205677
بازدید : 4806
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
حسین رزاقی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com