انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

چرامادوربینهای vivotek را انتخاب میکنیم؟ - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت ارتباط پارسه نگر با تکیه بر پیشرفته ترین فن آوریهای روز دنیا و متخصصین کارآزموده و با سالها تجربه, شایستگی های خود را به عنوان پیمانکار تخصصی سیستم های حفاظتی ، امنیتی و دوربین مداربستهVIVOTEK در ارگانها و سازمانهای مختلف کسب نموده و با ارائه سرویس های برتر و باکیفیت به اثبات رسانیده است و بهترین راه حل‌‌ها را برای بر طرف نمودن نیاز مشتریان فراهم نموده است.
به عنوان مجموعه‌ای حرفه‌ای در راه‌اندازی سیستم دوربین مدار بسته بر این باوریم که این سیستم به تنهایی شاید 85% باعث جلوگیری از سرقت و خرابکاری شود ولی مطمئن هستیم با نصب علائم هشدار دهنده جهت مجهز بودن مکان به سیستم دوربین مدار بسته به راحتی بالای 95% جلوگیری می‌شود
شرح فعالیت ها:
طرح و اجرای سیستم دوربین مدار بسته ، با استفاده از انواع دوربینهای چرخشی ، ثابت و دید درشب در مراکز مختلف صنعتی ، نظامی ، اداری و مسکونی به منظور تسـلط بـر محیـط ، بـدون حضـور مسـتمـر و افزایـش راندمان کار به عنوان یک ابزار مدیریتی جهت جلـوگیـری از سوء استفاده های احتمالی و درصورت لزوم ، ضبط تصاویر و انتقال آن از محل نصب دوربین ها به هر مکان دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.
افتخار ماکیفیت بالای کار ماست .
معرفی محصولات:

دوربین های حرفه ای VIVOTEKبیش از یک دهه است که در همه پروژه های بزرگ و معتبر نظارت تصویری دنیا استفاده می گردند. این دوربین ها پس از نصب در شبکه محلی ، LAN ، یک آدرس منحصر به فرد به خود اختصاص میدهند. هر فردی در هر جای شبکه با داشتن اجازه دسترسی می تواند به تصاویر دوربین و کنترل های آن دسترسی داشته باشد.
ازاینرو ، کاربر به هیچ سخت افزار و نرم افزار اضافی نیاز نخواهد داشت . در صورتیکه تعداد دوربین ها زیاد باشد یک نرم افزار بر روی رایانه مدیر حراست برای مشاهده و مدیریت تصاویر ذخیره شده ارایه میگردد.
در زیر به نمونه ای چند از مزیت های دوربین های VIVOTEK می پردازیم.
1- تنوع محصولات در انواع ثابت (Fixed) ، چرخشی(Speed-Dome) ، گنبدی (Dome) ، دید در شب (Day & Night ) ، بیسیم (Wireless) ، محیط های داخلی (Indoor) ، محیطهای خارجی (Outdoor) ، زوم اپتیکال و دیجیتال (Optical & Digital zoom) و ...
2- امکان برقراری ارتباط صوتی دو طرفه از محل نصب دوربین و مدیر حراست (2-way audio)
2. دارای فن آوری (CCD)..
3- مدیریت و دسترسی آسان به دوربین ها ،
کاربر از هر محلی در شبکه به آسانی میتواند به تصاویر دوربین ها دسترسی داشته باشد کیفیت تصاویر دوربین ها در همه جای شبکه یکسان است. مدیریت و جستجوی تصاویر ذخیره شده بسیار آسان می باشد. شما میتوانید محل ذخیره تصاویر هر دوربین را به صورت مجزا تعریف نمایید. جستجو تصاویر ذخیره شده نیز بر اساس روز ، ساعت و دقیقه امکان پذیر است.
4- دوربین های VIVOTEK دارای ورودی خروجی های دیجیتال جهت کنترل دستگاههای دیگر ، ورودی وخروجی صوت و پورت سریال برای کنترل مکانیزم Pan/Tilt/Zoom هستند
5-امکان Power over Ethernet با تامین برق مصرفی دوربین از طریق کابل شبکه پشتیبانی از این سیستم استاندارد علاوه بر کاهش هزینه های اجرایی , خرابی های ناشی ازگستردگی سیستم را به حداقل میرساند. پشتیبانی از POE : این قابلیت را دارد که برق مورد نیاز خود را از طریق کابل اترنت مربوط به انتقال اطلاعات و تصاویررا بطور یکجا دریافت میکند .
6-دوربینهای VIVOTEK توانایی تشخیص حرکت یا Motion detection را برای هر دوربین در 3 نا
آگهی دهنده
ارتباط پارسه نگر
  • قیمت : تخفیف استثنائی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خ شریعتی انتهای خ معلم خ گوهری کباقرگوهری پ19 ط1
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 207313
بازدید : 1954
دسته بندی : خدمات شبكه
آگهی دهنده
ارتباط پارسه نگر
  • قیمت : تخفیف استثنائی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : خ شریعتی انتهای خ معلم خ گوهری کباقرگوهری پ19 ط1
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com