انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آماده به همکاری در پروژه های ساختمانی - قم

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
قابل توجه سازندگان ، پیمانکاران ، انبوه سازان سازندگان مسکن مهر شهر قم
نیروی فنی دارای سابقه طولانی فنی و اجرائی آماده به کار در پروژه های ساختمانی
در اجرای پروژه های ساختمانی موارد زیادی وجود دارند که باعث کاهش هزینه های ساخت و افزایش کیفیت ساخت می شوند.
مسائلی که در قیمت تمام شده پروژه خیلی تاثیر دارند عبارتند از :
1-تهیه مصالح با قمیت مناسب : شناخت بازار مصالح و خرید از مراکزی که قیمت مناسبی جهت مصالح می دهند بسیار حائز اهمیت است . به نحوی که در خرید مثلا آهن آلات حتی چه بسا بتوان از مبادی خرید کرد که حتی نسبت به قیمت کارخانه قیمت کمتری ارائه می دهند ، زیرا خرید های آنها عمده ای بوده و حتی در مواردی افرادی بصورت چکی خرید کرده و برای اینکه تا سررسید چک بتوانند با مبلغ چک فعالیت اقتصادی بنمایند ، مصالح خریداری شده را زیر قیمت خرید به صورت نقدی به فروش می رسانند . به عنوان مثال در یک پروژه مسکن شامل ده بلوک که که هر بلوک چهار هزار متر مربع مساحت دارد و وزن آهن آلات مصرفی اسکلت به ازای متر مربعی شصت کیلو می باشد . بیست تومان خرید آهن آلات زیر قیمت بازار ، کلا پنجاه میلیون تومان جهت پروژه صرفه اقتصادی دارد.
2-استفاده از اکیپ های پیمانکاری دستمزدی به جای اکیپ های پیمانکاری با مصالح : معمولا پیمانکارانی که کار را با مصالح انجام می دهند درصد سود بالایی را روی مصالح می کشند که در صورت تهیه مصالح توسط کارفرما از لحاظ اقتصادی به نفع کارفرما خواهد بود . ضمن اینکه اکثریت قریب به اتفاق پیمانکاران از مصالح درجه یک استفاده نمی نمایند ، بلکه از ارزانترین مصالح موجود در بازار که کیفیتی پایینی دارند استفاده می نمایند (در صورتی که همیشه در قراردادها مصالح درجه یک ملاک قیمت قرارداد قرار می گیرد.) ، که این امر عملا باعث کاهش کیفیت ساختمان خصوصا در بخش سازه و تاسیسات می گردد. با توجه به اینکه در بازار فرآورده های تقلبی غیر استاندارد که به مارک های معتبر و علامت استاندارد تقلبی مزین شده و روانه بازار می گردند بسیار است . کنترل این امر توسط کارفرما تقریبا غیر ممکن است. مگر اینکه خود کارفرما مستقیما از فروشندگان معتبر خرید مصالح را انجام دهد.
3-تهیه اکیپ های اجرائی و پیمانکاران با قیمت مناسب : متاسفانه در خیلی از پروژه های ساختمانی استفاده از شرکتهای پیمانکاری رتبه دار و صاحب نام (با توجه به اینکه هزینه های این شرکت بالا می باشد) باعث بالا رفتن هزینه های ساخت می شود . در حالیکه می توان از پیمانکاران با تجربه و ماهر ولی فاقد تشکیلات شرکتی استفاده کرد.
بهترین کار این است که بجای اینکه از یک پیمانکار برای کل پروژه استفاده کنید ؛ کار را ریز کنید . یعنی اینکه کار را به قسمتهای کوچک تقسیم کرده و هر قسمت را به اکیپی مستقل بسپارید .
مطمئن باشید که همه پیمانکاران کار را به همین شکل انجام می دهند و فقط شما با این روش سود پیمانکار را نپرداخته اید. با توجه به اینکه طبق فهرست بهای سازمان برنامه هزینه بالاسری پروژه های ساختمانی سی درصد می باشد ، ریز کردن پروژه توسط کارفرما بصورت کنترات بین اکیپ های کارگری (با توجه به اینکه همه پیمانکاران همین کار را انجام می دهند.) ، باعث کاهش سرسام آور هزینه های پیمانکاری و دستمزد (حتی گاهی تا پنجاه درصد) می گردد.
4-کنترل نقشه ها : اقتصادی بودن نقشه از لحاظ دقت طراح و همچنین شکل ساختمان و بسیاری از اصول مهندسی قابل کنترل و ارزیابی می باشد. تفاوت فاحش وزن و هزینه اسکلت ساختمانهای مختلف از لحاظ طراحی ؛
آگهی دهنده
رضا خدایاری
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : قم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 210134
بازدید : 4428
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
رضا خدایاری
  • قیمت : توافقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : قم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com