انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

راه اندازی چاه ارت زیر 1 اهم تضمینی - قم

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
ارتینگ:مواد کاهنده مقاومت الکتریکی زمین

طلیعه ارتباطات پارسیان (نماینده فروش مواد کاهنده مقاومت الکتریکی زمین AZP )

بحث ارتینگ و سیستم های زمین مقوله ای می باشد که امروزه جزو یکی از مهمترین مباحث در صنایع نفت و گاز ، پتروشیمی ، صنعت ، ساختمان سازی ، مخابرات ، کامپیوتر و ... به شمار می آید .در حال حاضر نیاز به سیستم زمین در کلیه شبکه های کامپیوتری ، پست های برق ، تابلوهای برق صنعتی وساختمانی ، دکل های مخابراتی و رادیویی و کلیه دستگاه های ابزار دقیق و ماشین آلات صنعتی و حتی دستگاه های صوتی و تصویری موجود در منازل مبرم می باشد و بسیاری از فروشندگان و پیمانکاران تاسیسات فوق سیستم های خود را بدون داشتن سیستم ارت مطمئن راه اندازی وحتی گارانتی نمی نمایند .

هدف و منظور از ایجاد سیستم ارتینگ
• میسر کردن امنیت برای حفظ جان افراد در شرایط نرمال و Faultبا محدود کردن پتانسیل قدم و تماس
• حصول اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی
• جلوگیری از تخریب تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی
• حفاظت در مقابل برخورد صاعقه و میدان مغناطیسی
• یکنواخت کردن ولتاژ در هنگام رخداد ولتاژهای ضربه ، اضافی ، القایی و سپس به حداقل رساندن احتمال تخلیه ناگهانی ولتاژ
• منحرف کردن انرژی های سرگردان RF از تجهیزات حساس رادیویی تلویزیونی ، مخابراتی وکامپیوتری
مجهز بودن تاسیسات و ساختمان ها به سیستم ارتینگ مطمئن و پایدارکمک بسیار زیادی به عملکرد صحیح دستگاه های الکترونیکی و الکتریکی می نماید و از خرابی های ناشی از اضافه ولتاژهای الکترواستاتیک جریان های اضافی ، ولتاژهای ضربه ناشی از صاعقه ، میدان مغناطیسی سوییچینگ پستهای برق تا حد بسیار زیادی جلوگیری می نماید.در سال های اخیر بحث ارتینگ و گراندینگ درمجامع مهندسی ایران بسیار مطرح شده و روش های مختلفی را بسته به شرایط اقلیمی و جوی منطقه مورد نظر برای سیستم های ارتینگ طراحی و اجرا می نمایند که همگی متفاوت بوده ، اشکال ، نوع و اجرای آنها با یکدیگر فرق دارند. بطور کلی مقاومت الکتریکی صفر و نزدیک به آن برای یک سیستم یا شبکه گراند ، ایده آل می باشد.در زیر مقاومت های مورد نیاز برخی از سیستم های مختلف که در استانداردهای گوناگون به آن اشاره شده است را ملاحظه می فرمایید:
• پست های برق ، کمتر از 5 اهم
• دکل های مخابراتی ، کمتر از 3 اهم
• سایت های کامپیوتری ، کمتر از2 اهم
• تجهیزات ابزار دقیق ، کمتر از 1 اهم
• تابلوهای برق فشارضعیف ، کمتر از5 اهم
• سیستم حفاظت در مقابل صاعقه ، کمتر از10اهم
در مناطقی که جنس خاک و زمین آن مناسب نبوده و سنگی ، آهکی ، شنی ، خشک و... باشد مقاومت الکتریکی زمین بسیار بالا می باشد و با روش های عادی و معمولی نمی توان سیستم ارت مناسب را مهیا نمود و به مقاومت التریکی مطلوب دسترسی پیدا کرد. لذا در شرایط فوق از موادی استفاده می کنند که با خصوصیات مختلف کمک به ارتقای سیستم زمین می نماید .اینگونه مواد با داشتن ترکیباتی خاص این توانایی را دارا می باشند که با روش های شیمیایی و فیزیکی شرایط سخت اقلیمی را بهبود بخشند و به دستیابی به مقاومت الکتریکی مطلوب مورد نیاز سیستم ارتینگ کمک نمایند.AZP از مرغوبترین اینگونه مواد می باشد که در تمام شرایط خاص زمین قابل استفاده است. درصفحه بعد ویژگی های منحصر به فرد آن را ملاحظه می نمایید.AZP حاصل تلاش مهندسان در رشته های مختلف معدن ، شیمی ، برق والکترونیک می باشد که در نوع خود با محصولا
آگهی دهنده
صادق پاکزاد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 211721
بازدید : 8654
دسته بندی : برق صنعتي
آگهی دهنده
صادق پاکزاد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com