انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سیستم هوشمند آمادگی آزمون ielts آیلتس - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مرکز تخصصی و بین‌المللی زبان انگلیسیOLI (عضو اصلی انجمن دوستی ایران و کانادا) ، سوابق و تجربیات موفقی در زمینه آموزش زبان انگلیسی IELTS ، TTC ، مکالمه و زبان تخصصی در مراکز و موسسات حرفه‌ای در کارنامه خود دارد. از نکات مهم این سوابق ، آموزش یکپارچه و استاندارد در فضای مطلوب آموزشی و حضورتعداد کم زبان آموزان در کلاس ها می باشد.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر (تعاونی علمی پژوهشی – مرکز آموزش‌های تخصصی) دوره‌های آموزشی تخصصی مشترکی را با این مرکز ترتیب داده است که از مهمترین و کم‌نظیرترین آنها دوره‌های آموزش تخصصی زبان ویژه مهندسان و اجرای طرح SMART IELTS برای اولین بار در ایران می باشد. کلیه دانش‌آموختگان OLI پس از سپری کردن این آموزش‌ها موفق به دریافت گواهینامه معتبر از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر می‌گردند.

موارد فوق تنها نمونه‌هایی از سازمان‌های بزرگی است که OLI افتخار آموزش زبان انگلیسی پرسنل آنها را در طول 10 سال حیات خود به‌عهده داشته‌است. تا کنون بیش از 10.000 نفر از تعداد روزافزون زبان‌آموزان ایرانی روش آموزشی OLI را برای رسیدن به‌اهداف یادگیری زبان انگلیسی خود انتخاب کرده‌اند.

دپارتمان تخصصی آیلتس با کادری مجرب و با پشتیبانی هیأت علمی و متخصصین کارآزموده خود در راستای کمک به متقاضیان آزمون آیلتس اقدام به طراحی و اجرای شیوه نوین و مطمئن SMART IELTS کرده‌است.

روش SMART IELTS یک روش مبتنی بر محتوا ( Content Based Plan ) بوده و یک شیوه نوین آموزشی برای آمادگی آزمون آیلتس می‌باشد که زبان‌آموزان را با تکیه بر ابزارهای چندرسانه‌ای (Multimedia) و پشتیبانی Web based هر چه بیشتر در راستای کسب نمره موردنظرشان یاری می‌نماید.



آگهی دهنده
smart ielts
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : سید خندان-ضلع جنوب شرقی پل-کوچه باقری-جنب دانشگاه خواجه نصیر-پلاک 9-طبقه آخر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 211975
بازدید : 3198
دسته بندی : زبان
آگهی دهنده
smart ielts
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : سید خندان-ضلع جنوب شرقی پل-کوچه باقری-جنب دانشگاه خواجه نصیر-پلاک 9-طبقه آخر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com