انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خط تولید پوشش سلولزی بلکا رومالین

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396

اراِِیه(و فروش) فرمول شیمیایی و دستور ساخت مواد رزینی و الیافی. تهیه کلیه ماشین آلات و آسیاب مخصوص الیاف ، معرفی به کلیه تولید کنندگان مواد اولیه ، راه اندازی خطوط تولید در کارخانه و آموزش به کارمندان جهت تولید بهینه.

کارشناسان این شرکت از اولین قدم راه اندازی کارخانه (پیداکردن سالن )تا آخرین قدم (حضور با دانش و قدرت در بازار) با شما و مشاور شما میباشند .

بلکا یک نوع پوشش بجای رنگ یا کاغذ دیواری میباشد ، که با توجه به جذابیت وزیبایی وتعدد بیشمار رنگها ، بدون بو ، بدون نیاز به زیرسازی کامل ، نصب سریع ، هزینه ارزان ومزایا متعدد آینده بسیار روشن در صنعت ساختمان دارد. ارزش افزوده خالص بالا و سرمایه گذاری اولیه کم( هزینه راه اندازی کارخانه پایین) ، بازار داخلی پر تقاضا و امکان صادرات در ظرفیتهای بالا میتواند توجیح اقتصادی بسیار پولساز را برای شما عزیزان داشته باشد.

با توجه به اینکه اکثر خریداران دستگاه آلات و خط تولید پوشش های سلولزی به علت تبلیغات پر زرق و برق واغوا کننده افراد سود جو و دلال منش در دام این افراد گرفتار می شوند و راه را به بی راهه میروند.شرکت بلکا آذران پوشش به عنوان یکی از معتبر ترین شرکتهای فعال در این زمینه واز معدود تولید کنندگان ، محصول پوشش سلولزی با کیفیتی مرغوب و استاندارد ، در جهت حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد بستری امن و حذف واسطه ها و روش های دلال منشانه و ممانعت از سردر گمی سرمایه گذاران محترم آمادگی خود را جهت انجام هر گونه مشاوره رایگان در این زمینه از مرحله خرید دستگاه آلات تا تولید محصول اعلام می دارد.

همچنین جهت آشنایی بیشتر متقاضیان سرمایه گذاری در این زمینه به چند نکته در این رابطه اشاره می شود:چون مسئله مهم در خطوط تولید پوشش ها سلولزی ظرفیت تولید روزانه و فرمول قابل استفاده جهت تولید میباشد اکثر افراد سود جو با ارائه آمارهای غلط مانند ارائه خط تولید با ظرفیت 5تن در روز معادل 500 کیلوگرم در ساعت و یا بیش از 2 تن در 8 ساعت کاری و همچنین فروش فرمول شرکتهای معتبر مشتریان خود را به دام می اندازند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره های ذیل تماس حاصل بفرمایید.

9867593 0098914
7016886 0098936
5244281 0098452
www.belkka.com



آگهی دهنده
afshari
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 213406
بازدید : 4984
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
afshari
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com