انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ارائه خطوط تولید پوشش سلولزی بلکا - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
اراِِیه(و فروش) فرمول شیمیایی و دستور ساخت مواد رزینی و الیافی. تهیه کلیه ماشین آلات و آسیاب مخصوص الیاف ، معرفی به کلیه تولید کنندگان مواد اولیه ، راه اندازی خطوط تولید در کارخانه و آموزش به کارمندان جهت تولید بهینه.

کارشناسان این شرکت از اولین قدم راه اندازی کارخانه (پیداکردن سالن )تا آخرین قدم (حضور با دانش و قدرت در بازار) با شما و مشاور شما میباشند .

بلکا یک نوع پوشش بجای رنگ یا کاغذ دیواری میباشد ، که با توجه به جذابیت وزیبایی وتعدد بیشمار رنگها ، بدون بو ، بدون نیاز به زیرسازی کامل ، نصب سریع ، هزینه ارزان ومزایا متعدد آینده بسیار روشن در صنعت ساختمان دارد. ارزش افزوده خالص بالا و سرمایه گذاری اولیه کم( هزینه راه اندازی کارخانه پایین) ، بازار داخلی پر تقاضا و امکان صادرات در ظرفیتهای بالا میتواند توجیح اقتصادی بسیار پولساز را برای شما عزیزان داشته باشد.

سود حاصل از تولید و فروش بلکا با توجه به پایین ترین فی در بازار که 2500 تومان می باشد برای متوسط فروش روزانه 100 کیلوگرم یا به عبارتی دیگر برای فروش ماهیانه 3000 کیلوگرم معادل 3 تومان می باشد.که این رقم با توجه به میزان تقاضا برای این محصول رقمی پایین می باشد و حتی شرکت هایی که عملکرد ضعیفی از نظر بازاریابی محصول دارند این میزان فروش ماهیانه را دارا می باشند.
همچنین می توان به ریز قیمت تمام شده و میزان سود در رنگهای مختلف بصورت مختصر بپردازیم:

سود حاصل از فروش رنگهای 100% سفید برای هر کیلوگرم فروش بر مبنی قیمت 2500 تومان ، 1000 تومان می باشد
برای رنگهایی نظیر آبی قرمز صورتی نارنجی و... به نسبت افزایش درصد رنگها نسبت به سفید ، سود حاصله بیشتر میشود.به عنوان مثال برای فروش 1 کیلو گرم فروش رنگ آبی بصورت خالص از قیمت پایه 2500 تومان سود حاصل 1800 تومان می باشد.

با توجه به اینکه اکثر خریداران دستگاه آلات و خط تولید پوشش های سلولزی به علت تبلیغات پر زرق و برق واغوا کننده افراد سود جو و دلال منش در دام این افراد گرفتار می شوند و راه را به بی راهه میروند.شرکت بلکا آذران پوشش به عنوان یکی از معتبر ترین شرکتهای فعال در این زمینه واز معدود تولید کنندگان ، محصول پوشش سلولزی با کیفیتی مرغوب و استاندارد ، در جهت حمایت از سرمایه گذاران و ایجاد بستری امن و حذف واسطه ها و روش های دلال منشانه و ممانعت از سردر گمی سرمایه گذاران محترم آمادگی خود را جهت انجام هر گونه مشاوره رایگان در این زمینه از مرحله خرید دستگاه آلات تا تولید محصول اعلام می دارد.

همچنین جهت آشنایی بیشتر متقاضیان سرمایه گذاری در این زمینه به چند نکته در این رابطه اشاره می شود:چون مسئله مهم در خطوط تولید پوشش ها سلولزی ظرفیت تولید روزانه و فرمول قابل استفاده جهت تولید میباشد اکثر افراد سود جو با ارائه آمارهای غلط مانند ارائه خط تولید با تناژ بسیار بالا در روز و همچنین فروش فرمول شرکتهای معتبر مشتریان خود را به دام می اندازند.

تماس با ما:
09367016886
09149867593
04525244281
جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده نمونه کارهای ما به سایت های زیر مراجعه بفرمایید
www.belkka.com
www.belkaa.webs.com
www.belka.wix.com



آگهی دهنده
belkka
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 213479
بازدید : 5918
دسته بندی : كارگاه و كارخانه
آگهی دهنده
belkka
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com