انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مسواک نانو - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
مورد تایید اداره غذا و داروی ایالات متحده (FDA).
این مسواک دارای یک ساختار دو ردیفی است که شامل شانه های عادی و شانه های نرم می شود ، به این ترتیب پلاک موجود بر روی دهان و باقی مانده های غذا در بین دندان ها به طور کامل از میان می روند. شانه های نرم در حین مسواک زدن موجب ماساژ لثه ها می شوند و از این طریق بسیار مناسب افرادی هستند که لثهء ظریف و حساس دارند. دستهء مسواک از جنس لاستیک دولایهء برجسته بوده و سر مسواک نیز مناسب با ساختار دهان می باشد. فشرده بودن سایز سر مسواک امکان رفع کامل باقی ماندهء غذا از پشت دندان های کرسی را فراهم می آورد. که به دو صورت نانو طلا و نانو نقره عرضه می شود .
* مسواک نانو نقره ای:NANO SILVER
یک مسواک ویژه که مزایای حاصل از نقره را از طریق جای دادن ذرات نقره درحد نانو در بین دو ردیف شانه های مسواک ، به بدن انسان می رساند.
این محصول مانع از تشکیل باکتری عامل پوسیدگی دندان از طریق جای دادن نقره در بین شانه های مسواک شده و تاثیر پاک کنندگی خاص حاصل از نقره را در دهان ایجاد می کند.
* مسواک نانو طلایی:NANO GOLD
یک مسواک بسیار قابل توجه و خاص با دو ردیف شانه که ذرات طلا و loess در سایز نانو را به بدن می رساند. این مسواک تاثیر پاک کنندگی ، درمان و آرام بخش دارد که همگی از جمله ویژگی های خاص طلا هستند.
بدون استفاده از خمیر دندان

محصول کشور کره


آگهی دهنده
دانیال امین داور
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 214946
بازدید : 5328
دسته بندی : خدمات پزشكي
آگهی دهنده
دانیال امین داور
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com