انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش الکتروموتور leroy somer - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
تاریخچه LEROY SOMER:
در سال 1919 ، آقای Marcelline LEROY تجارتی را شروع کرد مبتنی بر تولید الکتروموتور و نیرو بود . او مردی جلوتر از زمان خود بود و از ابتدا نقش بسیار مؤثری را در راستای توسعه و پیشرفت کارخانه در قرن بیستم ایفا می کرد . کارخانه همیشه در زمینه پیشرفت صنعتی قدم های ثابت و استواری را بر می داشت .
از موتور تک که کارخانه ای را میچرختند گرفته تا امروزه که موتورهایی برای ماشینهای خاص طراحی می شود ، همه و همه باعث ثابت قدمی در پیش بینی و تامین نیازهای بازار و نیز توسعه بازار فروش شده است .
در موازات با رشد دایمی و جهانی صنعت ، LEROY SOMER نیز تمامی تلاش خود را کرده تا همیشه در بازار جهانی حضوری فعال داشته باشد . این کارخانه اجزا استاندارد محصولات خود را شامل موتورهای القایی ، موتورهای سنکرون و موتورهای DC در طیف متنوعی ارائه می کند که می توانند با انواع گیربکس ها با سرعت وگشتاور متنوع ، ترمزهای کنترل حرکت ، کنترل کننده ها و موقعیت یاب ها و نمایشگرهای الکترونیکی سرعت ، ترکیب شده و منطبق گردد .

محصولات :
•انواع الکتروموتور
•انواع ژنراتور

مشخصات فنی محصولات :
شرکت Leroy Somer فرانسه با توجه به تکنولوژی و تنوع و کیفیت بالای محصولات خود در حال حاضر بزرگترین تولید کننده آلترناتور در جهان است و برخورداری از بالاترین ساعت کارکرد بدون نیاز به تامیرات از جمله خصوصیات بارز این ژنراتورها می باشد . دامنه تولیدات این شرکت در توانهای 10 الی 25000 کیلو ولت آمپر می باشد .



کدآگهی : 215953
بازدید : 2044
دسته بندی : لوازم صنعتي
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com