انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

عایق های رطوبتی و زد خوردگی فلزات

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
یکی از روشهای کنترل خوردگی فلزات زیرسازی و سندبلاست کردن سطوح فلزی میباشد که بسیار پر هزینه و زمانبر است و بعد از این مرحله فلزات را با یک یا چند لایه پوشش میدهند . اما بهترین روش کنترل خوردگی فلزات استفاده از موم پرایمرها بدون سند بلاست کردن سطوح است . موم پرایمرها از سطوح زنگ زده وبرجستگی های میکروسکپی عبور کرده و خود را به بافت سالم فلز میرسانند و عمل مومیائی فلز را به طور کامل انجام میدهند و دارای امتیازات مهم زیر میباشند :

•حذف مرحله زیرسازی و سندبلاست
•امکان جوشکاری
•قابلیت نگهداری تولانی و بدون ته نشینی و دوفاز شدن
•تحمل کشش ، خمش ، فشار و ضربه
•نفوذ کنندگی و چسبندگی بینظیر
•سهولت اجرا
•با سطح پوشش دوبرابر پوشش دهنده ها
•هرگز پلیسه و پوسته نمیشوند .

موم پرایمر PY :
این موم پرایمر جهت استفاده روی اسکلتهای فلزی سالم و زنگ زده بدون سند بلاست و سایر موارد مشابه با سطح پوشش 15 متر مربع کاربرد دارد ، بعد از اجرای پرایمر امکان جوشکاری وجود دارد . این موم پرایمر در مقابل کلیه عوامل خورنده از جمله رطوبت ، اسیدها ، بازها و یون کلر مقاوم میباشد این کالا فساد ناپذیر است و در صورت بازماندن درب هیچگاه فاسد و دوفاز نمی شود .

موم پرایمر PB :
بیشترین مصرف این موم پرایمر در فونداسیون های بتنی و مخازن مدفونه است . موم پرایمر PB با قدرت نفوذکنندگی فوق العاده تمام خلل و فرج بتن را پر میکندو بتن را واترپرف میکند . این محصول روی مخازن مدفونه نیز کاربرد دارد .

موم پرایمر PL :
این موم پرایمر با غلظت و قدرت بسیار زیاد جایگزین چسب پرایمر برای استفاده در زیر نوار پرایمر بر روی خطوط لوله های نفت و گاز کشور فرموله شده . از توانایی های این محصول میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

•موم پرایمر PL به دلیل دارا بودن خواص موم برای اجرا احتیاج به زیرسازی و سندبلاست ندارد و روی لوله های زنگ زده نیز اجرا میشود و باعث توقف خوردگی می گردد .
•موم پرایمر PL با چسبندگی فوق العاده باعث استحکام بیشتر نوار پرایمر و عدم لغزندگی نوار روی لوله میشود
•موم پرایمر PL جایگزین چسب پرایمر می باشد و هر یک لیتر آن سطحی معادل 10 متر مربع را پوشش می دهد .
•موم پرایمر PL با چسبندگی فوق العاده خاصیت کشسانی بالائی دارد و در محیط هائی سنگلاخی که سازه ها تحت تاثیر شدید سایش می باشند به عنوان تاپ کوت پرایمرهای PB ، PY عمل حفاظت سازه ها را تکمیل میکند .

پرایمرهای الکیدی زینک کرومات و زینک فسفات :
پرایمرهای الکیدی زینک کرومات و زینک فسفات به دلیل وجود عنصر روی (ZN) به عنوان آستری زد خوردگی کاربرد وسیعی برای سازه های فلزی دارد . این آستری بخصوص در محیط هایی که گاز سولفور وجود دارد استفاده بیشتری نسبت به آستری اکسید سرب ( سرنج ) دارد .

پوشش های الاستیکی TWI :
این پوشش مایعی الاستیکی بر پایه رزین آکرلیک الاستومریک است که به عنوان یک ایزولاسیون سرد روی ترک ها و قسمتهایی که خطر نشت آب دارند را به خوبی میپوشاند. این پوشش را میتوان به عنوان یک رنگ ضد غبار و ضد آب بر روی تمام سطوح اجرا کرد ضمن برخورداری از مقاومت ایده آل روی آسفالت ، سیمان ، ایزوگام ، موزائیک ، گچ و دیوارهای باران گیر نمااستفاده میشود . این کالا جهت عایقکاری سرویس های بهداشتی ، حمام و آشپزخانه و پشت بام ها بسیار مناسب می باشد .



آگهی دهنده
حجت الله رام
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 217631
بازدید : 6663
دسته بندی : خدمات ساختماني
آگهی دهنده
حجت الله رام
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com