انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بزرگترین وب سایت آموزش Adobe Dreamweaver در کشور

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
بزرگترین وب سایت آموزش Adobe Dreamweaver در کشور
بی شک بزرگترین نرم افزار طراحی وب در دنیا نرم افزار ادوبی دریم ویور می باشد که از طرق آن می توانید به آسانی و در اسرع وقت وب سایتی کامل طراحی نمایید ، از همین رو ما در وب سایت تخصصی شرکت فرین بخشی را به این مبحث اختصاص داده و برترین و معتبر ترین آموزش های جهان را در آن گردآوری نموده ایم و به صورت بخش بندی شده در اختیار علاقه مندان به طراحی وب سایت گذارده ایم که در زیر لیست برخی از عناوین آن را مشاهده می نمایید :
***** لازم به ذکر است این تنها گوشه ای از آموزشها و نرم افزار های ارائه شده در وب سایت تخصصی شرکت فرین می باشد و جهت مشاهده سایر آموزشهای Adobe Dreamweaver می توانید از لینک زیر استفاده نمایید :
http://www.farinsoft.com/dreamweaver

موسسه آموزشی Lynda
Lynda.com سایتی است که در زمینه ارائه آموزش نرم افزارهای گرافیکی ، عمومی و سرویس های وب شهرت جهانی دارد و بسیاری از هم وطنان عزیز ما نیز با این کمپانی و آموزش های آن آشنا هستند .
شاید برای شما جالب باشد که چگونگی آغاز فعالیت Lynda.com را بدانید ، موضوع مربوط به زمانی است که خانم Lynda Weinman کلاسی کوچک برای تدریس نحوه استفاده از نرم افزارهای رایج در آن زمان داشت . ایشان درآن زمان یکی از بهترین مدرسان علوم کامپیوتری بودند و شاگردان زیادی از کشورها و ملیت های مختلف داشتند حتی یکی از دانشجویان خانم Weinman برای شرکت در کلاس او از استرالیا به آمریکا آمده بود .
این موضوع جرقه ایجاد اولین وب سایت آموزش مالتی مدیای نرم افزارها بر روی اینترنت را در ذهن خانم Weinman زد ، ایشان موسسه آموزشی لیندا و پس از آن وب سایت www.Lynda.com را بنا نهادند که هم اکنون پس از گذشت سال ها معتبرترین مرجع آموزش نرم افزار های مشهور شده است .
از خصوصیات بارز آموزش های لیندا سادگی درک آن ها و تعداد زیاد آموزش های این وب سایت است که به اکثر نیازهای آموزشی شما پاسخ می دهد . بیشتر توجه موسسه لیندا معطوف ساخت آموزش نرم افزارها و سیستم عامل های همه گیر و پر کاربرد است هر چند که با ظهور سرویس های اجتمایی تحت وب این شرکت آموزش های بسیار مفیدی برای آن ها نیز تولید کرده است .

آموزش ساخت وب سایت بوسیله Dreamweaver CS5
عنوان اصلی : Creating First Web Site in Dreamweaver CS5
بسیاری از افراد علاقه به یادگیری سریع و کاربردی طراحی وب سایت با نرم افزار دریم ویور دارند ، با آموختن این مجموعه آموزش می توانید به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن ساخت یک وب سایت بوسیله دریم ویور CS5 را بیاموزید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Lynda است که در قالب 1 حلقه CD و به مدت زمان 2 ساعت و 18

آموزش نرم افزار طراحی وب Dreamweaver CS5
عنوان اصلی : Dreamweaver CS5 Essential Training
اگر استفاده صحیح از نرم افزار دریم ویور را به استاندارد بیاموزید ، طراحی وب یکی از ساده ترین امور خواهد بود . این مجموعه آموزش دقیقا همان چیزی است که برای آموختن این نرم افزار بدان نیاز دارید .
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی Lynda است که در قالب 1 حلقه DVD و به مدت زمان 15 ساعت و 22 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت

خرید تمام محصولات
آگهی دهنده
شرکت تخصصی فرین
  • قیمت : -
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مشهد-سناباد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 218310
بازدید : 4908
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
شرکت تخصصی فرین
  • قیمت : -
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مشهد-سناباد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com