انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بزرگترین وب سایت آموزش Adobe Flash در کشور

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
بزرگترین وب سایت آموزش Adobe Flash در کشور
کمتر کاربر کامپیوتری است که نرم افزار فلش را نشناسد و یا با فایل های فلش کار نکرده باشد ، ولی اکثر افراد از توانایی های بی نظیر این نرم افزار قدرتمند غافلند ، قابلیت هایی همچون ساخت وب سایت های کامل استاتیک و داینامیک با فلش ، ساخت انواع بنرها ، ساخت برنامه های موبایل ، ساخت انواع بازی های فلش و . . . ، از همین رو ما در وب سایت تخصصی شرکت فرین آرشیوی بی نظیر و کامل از آموزش های بین المللی این نرم افزار را گردآوری نموده ایم تا شما را با قابلیتهای بیشمار این نرم افزار بزرگ آشنا سازیم .
در زیر لیست برخی از عناوین آن را مشاهده می نمایید :
***** لازم به ذکر است این تنها گوشه ای از آموزشها و نرم افزار های ارائه شده در وب سایت تخصصی شرکت فرین می باشد و جهت مشاهده سایر آموزشهای Adobe Flash می توانید از لینک زیر استفاده نمایید :
http://www.farinsoft.com/flash

موسسه آموزشی Digital Tutors
موسسه آموزشی Digital Tutors از سال 2001 تا کنون به تولید محتوای آموزشی برای نرم افزار های گرافیکی همچون فتوشاپ ، فلش ، مایا ، مکس ، افتر افکت و . . . می پردازد ، آموزش های این کمپانی مورد توجه هنرمندان دیجیتالی سراسر دنیاست و به همین دلیل بارها از سوی مجلات و موسسات معتبر گرافیک برنده جوایزی در زمینه تولید محتوای با کیفیت و کاربردی گردیده است.
موسسه آموزشی Digital Tutors از سوی شرکت Autodesk به عنوان منتشر کننده آموزش های با کیفیت به تایید رسیده است و بسیاری از دیگر شرکت ها نیز برای آموزش کاربران خود از آموزش های Digital Tutors استفاده می کنند که برخی از آن ها به شرح زیرند :
Autodesk - Adobe - Houdini - Pixar - Pixologic
بسیاری از عزیزان تمایل به تولید انیمیشن و یا گرافیک هایی دارند که همه روزه در رسانه ها شاهد آن ها هستیم ، اما از پروسه انجام پروژه بی اطلاعند . به بیان دیگر از نبود محتوای آموزشی کاربردی رنج می برند . بهترین منبع آموزشی برای این عزیزان آموزش های Digital Tutors است .
هزاران کاربر رضایتمند در سراسر جهان گواهی بر موفقیت آموزش های Digital Tutors می باشد .

آموزش ترکیب توانمندی های نرم افزارهای فلش و مایا
عنوان اصلی : Flash and Maya Integration
آموزش پروسه ترکیب توانمندی های Maya و Flash در ایجاد شخصیت های انیمیشن ها ، متحرک سازی آن ها ، Render ، اسکریپت نویسی برای آن ها و بسیاری موارد دیگر .
این مجموعه آموزش محصول موسسه آموزشی Digital Tutors است که به مدت زمان 2 ساعت و 45 دقیقه در قالب 1 حلقه CD به همراه تمام فایل هایی که مدرس در آموزش می سازد و یا از آن ها استفاده می کند ارائه شده است .

موسسه آموزشی Lynda
Lynda.com سایتی است که در زمینه ارائه آموزش نرم افزارهای گرافیکی ، عمومی و سرویس های وب شهرت جهانی دارد و بسیاری از هم وطنان عزیز ما نیز با این کمپانی و آموزش های آن آشنا هستند .
شاید برای شما جالب باشد که چگونگی آغاز فعالیت Lynda.com را بدانید ، موضوع مربوط به زمانی است که خانم Lynda Weinman کلاسی کوچک برای تدریس نحوه استفاده از نرم افزارهای رایج در آن زمان داشت . ایشان درآن زمان یکی از بهترین مدرسان علوم کامپیوتری بودند و شاگردان زیادی از کشورها و ملیت های مختلف داشتند حتی یکی از دانشجویان خانم Wei
آگهی دهنده
شرکت تخصصی فرین
  • قیمت : -
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مشهد-سناباد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 218312
بازدید : 5348
دسته بندی : ساير آموزش
آگهی دهنده
شرکت تخصصی فرین
  • قیمت : -
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مشهد-سناباد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com