انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

معرفی شرکت داروسازی خرمان

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت کشت و صنعت خرمان ( لابراتوار تحقیقات کاربردی گیاهان دارویی لرستان ) در سال 1373 در قالب تعاونی تاسیس وبا شماره 535 به ثبت رسید . کار ساخت ونصب ادوات آن دو سال به طول انجامید ودر سال 1375 مجوز بهره برداری از وزارت صنایع ومعادن دریافت نمود . در سال 1379 با کسب پروانه تاسیس لابراتوار داروسازی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در زمره کارخانه های دارو سازی گیاهی کشور قرار گرفت و بر پایه تحقیقات هیات علمی خود موفق به گرفتن پروانه تولید اولین داروی گیاهی در سال 1381 گردید.
این شرکت در زمینی به مساحت 5500 متر مربع با 720 متر سالن تولید و600 متر ساختمانهای اداری ، رفاهی ،آزمایشگاهی ، تاسیسات ، انبار و سیستم تقطیر و اسانس گیری گیاهان وامکانات آزمایشگاهی وخط تولید قطره می باشد

زمینه فعالیت
با توجه به وفور گیاهان دارویی و اقلیم های مناسب آب وهوایی در لرستان این شرکت جهت استحصال مواد مؤثره دارویی از گیاهان استان و تبدیل این مواد به فرآورده های دارویی ، مطابق قوانین و ضوابط وزارت بهداشت ودرمان با گرایش گیاهان بوته ای ودرختچه ای فعالیت می نماید.

سطح فعالیت
بیش از 200 گونه گیاهی دارویی توسط مراکز علمی در استان شناخته شده ولی به دلیل محدودیت های متعدد تا کنون به صورت جدی روی این مقوله کار نشده است .
این شرکت در جهت فعلیت بخشیدن به پتانسیل های بالقوه گیاهان دارویی برای اولین بار به شکل کارخانه داروسازی در سطح منطقه غرب کشور ، شروع به کار نموده است.
در این مرکز هم اکنون فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی بر روی گونه های مختلف دارویی و فعایت های اجرایی بر روی دو گونه زیر در حال انجام می باشد .
برای بازدید از داروهای تولیدی به آدرس ; www.khorraman.com
مراجعه کنید.مسئول نکویی :09163976761-09161619697
آگهی دهنده
شرکت داروسازی خرمان - نکویی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 218466
بازدید : 15491
دسته بندی : خدمات درماني
آگهی دهنده
شرکت داروسازی خرمان - نکویی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com