انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

رسوب زدای الکترونیکی - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت رادین گستر سینا نماینده انحصاری محصولات شرکت HydroPath انگلستان در ایران با سابقه فعالیت حدودا 5 سال آماده است جهت تجهیز تجهیزات و تاسیسات طراحی شده توسط آن شرکت محترم و مقابله با ایجاد رسوب و از بین بردن رسوبات قبلی و قدیمی و رفع BioFouling ها در مبدلهای سرما زا ، سیستمهای حرارتی ، برودتی و تأسیسات نفت و گاز و کلیه مکانهایی که در محل تماس با حرارت ، سرما و نازلهای پاشش آب و غیره باعث ایجاد رسوب ، جلبک و خزه می شوند ، و همچنین لوله های انتقال آب که دارای رسوب می باشند تجهیزات منحصر به فرد شرکت HydroPath انگلستان را در اختیار متخصصین آن مجموعه قرار داده تا از منافع به کارگیری تجهیزات فوق ، مادام العمر استفاده نمائید.
دستگاههای HydroFlow دارای قابلیت نصب بر روی لوله های از قطر نیم اینچ تا دو متر در کاربردهای خانگی ، آزمایشگاهی و صنعتی را دارا می باشد. استفاده از دستگاههای HydroFlow ضمن قابلیت عدم ایجاد رسوب و رفع رسوبات در مبدل ها حرارتی و سرمایی قبلی و قدیمی در مبدل ها حرارتی و سرمایی باعث کاهش مصرف انرژی ، افزایش راندمان و طول عمر تجهیزات و تأسیسات ، توقف خوردگی بدون نیاز به سرویس و نگهداری می باشند . توقف استفاده از مواد شیمیائی ضد رسوب و همچنین عدم وابستگی به نیروی انسانی جهت کنترل و صرفه جوئی در هزینه و زمان نیروهای تعمیراتی از حداقل مزایای استفاده از تکنولوژی HydroPath می باشد.
استفاده بیش از 150000 دستگاه در صنعت نفت و گاز انگلستان مهر تائیدی بر توانائی عملکرد تکنولوژی HydroPath می باشد. کلیه مدلهای صنعتی HydroFlowدارای 3 سال ضمانت ، 10 سال خدمات پس از فروش و 6 ماه ضمانت باز پرداخت هزینه خرید می باشد.
مزایای استفاده از دستگاه HydroFlow:
•جلوگیری از ایجاد رسوب و افزایش راندمان حرارتی مبدل ها
•حذف خوردگی های زیرسطحی ناشی از رسوب
•فزایش دبی سیال
•کارکرد پمپ در نقطه طراحی و کاهش مصرف سوخت دیگ ها
•عدم نیاز به اسید شویی جهت از بین بردن رسوبات
•عدم نیاز به سیخ زنی مبدل ها و یا Boxing جهت حذف رسوبات و کاهش هزینه تعمیرات و نگهداری
از جمله پروژه های کار شده توسط مهندسین این مجموعه:پتروشیمی بندر امام خمینی خوارزمی ، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران ، سیمان فیروز کوه ، سیمان تهران ، هواپیمایی ماهان – ساختمان مرکزی ، هواپیمایی هما ، برج میلاد ، برج گل سنگ ، سایپا ، ایران خودرو ، ایساکو ، بیمارستان قلب ، بیمارستان شفا ساری ، شرکت صنایع الکترونیک صا ایران ، کمیته امداد امام خمینی(ره) ، صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران ، مجموعه ورزشی شرکت نفت آبعلی ، مجموعه ورزشی سرو آباد ، مجموعه ورزشی پاسداران ، .... می باشد.

تلفن تماس و مشاوره تلفنی: 021-44133748-9
پست الکترونیکی:tao_construction@hotmail.com



آگهی دهنده
تندیس آفرینان افق
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، خیابان آیت الله کاشانی، نرسیده به تقاطع جنت آباد، پلاک 2، ساختمان پاسارگاد،
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 221924
بازدید : 3493
دسته بندی : لوازم صنعتي
آگهی دهنده
تندیس آفرینان افق
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران، خیابان آیت الله کاشانی، نرسیده به تقاطع جنت آباد، پلاک 2، ساختمان پاسارگاد،
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com