انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بهترین اپیلاتور 8 کاره (براون_braun)مدل 5685

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
اپیلاتور سیلک اپیل اکسل (براون - BRAUN) مدل 5685

اپیلاتور سر استاندارد، رولهای ماساژور، قطعه مخصوص EfficiencyPro، سر پیرایشگر با دقت بالا، سر اپیلاتور باریک، سر موتراش به همراه قطعه پیرایشگر OptiTrim، ست خنک کننده و آرامش، پاک کننده و کیف نگهداری، ساخت آلمان
Silk.epil Xelle Body & Face درجه بالای کیفیت و استاندارد
Silk.epil Xelle با کارایی بیشتر و بهتر طراحی شده تا برداشت موهای زائد برای شما آسان و ملایم انجام گیرد، این دستگاه موها را از ریشه بر می دارد و پوستی نرم برای هفته ها به جای می گذارد. موها در رشد مجدد نرم و نازک رشد می کنند.
سر اپیلاتور منحصر به فرد جدید: دارای 40 موچین است که به نحو بی نظیری قرار گرفته تا با کارائی بسیار بالا موهای بیشتری را با یک حرکت بردارد.
با تلفیق قطعه Soft Lift در سر اپیلاتور حتی کوتاهترین موها (5/0 میلی متر) و موهای خوابیده کاملا از ریشه برداشته می شود.
سیستم کاهش دهنده درد به آرامی پوست را قبل و بعد از اپیلاسیون ماساژ می دهد تا حس ناشی از کندن مو به طور چشمگیری کاهش دهد.
EfficiencyPro به آسانی با خطوط بدن منطبق می شود تا اپیلاسیونی سریع و مطلوب را میسر سازد. این قطعه امکان حداکثر تماس با پوست را برای اپیلاسیونی موثر فراهم می کند.
سیستم اسپات لایت باعث آشکار شدن نازک ترین موها می گردد و بنابراین کنترل بیشتری را برای اپیلاسیون بهتر و کارا خواهید داشت.
ست خنک کننده و آرام بخش کمک می کند تا از التهابات احتمالی پوستی بعد از اپیلاسیون کاسته شود و پوست شما احساس تازگی و طراوت کند.
سر اپیلاسیون مخصوص برای بخشهای حساس بدن مانند زیر بغل، خط مایو که با تویزرهای کم و طرح کوچک آن با این نواحی بدن سازگار است و اپیلاسیونی ملایم را در این نواحی برای شما فراهم می سازد.
قطعه مخصوص برداشت دقیق مو نهایت دقت و کنترل را در برداشت موهای ناخواسته از صورت و سایر نقاط حساس بدن میسر می سازد. نوک باریک و منحصر به فرد آن دید بهتری از منطقه اپیلاسیون برای تصمیم گیری کدام موها را بردارید و کدام را بجای بگذارید.
در صورتی که شما با سیلک اپیل خود هر چهار هفته یک بار موها را از ریشه بردارید، موهایی که مجددا رشد می کنند 50% کاهش می یابند.
حتما قبل از استفاده دفترچه راهنمای فارسی را برای اپیلاسیون کامل و مفید مطالعه کنید.
قیمت: 90,000 تومان
برای خرید ومشاهده مدلهای دیگر به سایت www.bazartaban.com خوش آمدید.
آگهی دهنده
وحید
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 222830
بازدید : 11527
دسته بندی : آرايشي بهداشتي
آگهی دهنده
وحید
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com