انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

سیستم ارسال بلوتوث تبلیغات بلوتوثی - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
ارسال بلوتوث همزمان تبلیغات بلوتوثی و اطلاع رسانی از طریق بلوتوث

بولوتوث هوشمند

برای اولین بار در ایران و خاورمیانه
تحولی عظیم در صنعت تبلیغات و اطلاع رسانی

سیستم ارسال بولوتوث هوشمند که بر طبق آخرین تکنولژی روز طراحی و ساخته شده ، قادر است هر اطلاعات یا فایلی را اعم از فیلم ، کلیپ ، متن ، عکس ، آهنگ و ... را تا شعاع 30و70 و100 و200 و1000 متر به طور اتوماتیک به تمامی تلفن های همراه که در این محدوده قرار دارند ، بدون در نظر گرفتن نوع گوشی با استفاده از تکنولوژی Bluetooth به صورت رایگان ارسال نماید .
بعد از تهیه این پک نرم افزاری شما قادر خواهید بود به صورت شبانه روزی و بدون پرداخت حتی یک ریال سالیان طولانی به اطلاع رسانی و تبلیغات مفید بپردازید .

کاربردهای سیستم ارسال بلوتوث :

رستوران ها
مراکز سینمایی
بانک ها
هتل ها
فروشگاه ها
کافی شاپ ها
موزه ها
فرودگاه
ایستگاههای مترو
نمایشگاه ها
و



بلوتوث هوشمند یک سیستم کامل و جامع جهت بازاریابی ، تبلیغات و اطلاع رسانی از طریق Bluetooth و یک رسانه قدرتمند ، غنی و منحصربه فرد برای عرضه کردن محتوا و مضامین محصولات و خدمات می باشد .
بلوتوث هوشمند این امکان را برای شما فراهم میکند تا خدمات و سرویس های خود را به صورت درجه بندی شده در یک یا چند منطقه خاص گسترش دهید ؛ این عمل با استفاده از سیستم های متمرکز و چند محور ممکن است.

بلوتوث هوشمند از یک سخت افزار نسبتاً پیچیده با تکنولوژی پیشرفته که قدرت شناسایی بیش از 380 نوع گوشی تلفن همراه را دارد ، فرستنده و گیرنده ی مخصوص بلوتوث هوشمند و یک نرم افزار قدرتمند CMS
تشکیل شده است . وظیفه ی این نرم افزار مدیریت سیستم ، برنامه ریزی ، کنترل و اپراتوری خودکار وهوشمندانه سیستم می باشد . از این گذشته ، سیستم بلوتوث هوشمند قدرت کافی برای سرویس دهی همزمان به چند کاربر را دارد .

ازمزیت های دیگر بلوتوث هوشمند این است که قابل اتصال به LAN و اینترنت می باشد تا در مواقع لازم از راه دور قابل برنامه ریزی و کنترل باشد .

استفاده از بلوتوث هوشمند شما را در بهبود بخشیدن به کیفیت خدمات و محصولاتتان یاری خواهد نمود ، زیرا این سیستم امکان برقراری ارتباط رایگان شما و مشتری یا مراجعه کننده را فراهم می کند . بلوتوث هوشمند با ارسال کاتالوگ ، تصاویر و جز ئیات محصولات به مشتریان کمک می کند تا در مورد استفاده از خدمات و کالاهای شما بهتر تصمیم گیری کنند ؛ آن ها را راهنمایی می کند و باعث متمایز شدن خدمات شما می شود .
با تبلیغات از طریق بلوتوث هوشمند مطمئن خواهید بود که مراجعین و مشتریان ، شما و خدماتتان را به خاطر خواهند سپرد ، زیرا شما قادر خواهید بود اطلاعات خود را همراه با تبلیغات و شماره ی تماس در داخل تلفن همراه مراجعه کننده ذخیره کنید تا دسترسی به آن ها جهت استفاده های بعدی برای مشتری امکان پذیر باشد .

بلوتوث هوشمند آماری جامع از لیست مشتریان و خدمات ارائه شده به آن ها را در اختیار شما قرار می دهد تا با بررسی این آمارها بتوانید کیفیت خدماتتان را بهبود بخشید .
بلوتوث هوشمند می تواند به محض ورود مراجعین ، پیام خوش آمدگویی به آن ها ارسال کند و آن ها را با ارائه سرویس های جذاب سرگرم کند و این عمل باعث می شود که مراجعه افراد به شما به عنوان تجربه های شیرین در ذ
آگهی دهنده
مهدیزاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 223050
بازدید : 1926
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
مهدیزاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com