انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

بازیابی و برداشتن پسورد بایوس لپ تاپ - تهران

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
حذف و برداشتن و غیرفعال کردن پسورد ( PASSWORD) بایوس (BIOS) و هارد دیسک انواع لپ تاپ (نوت بوک)
یکی از خدمات ما برداشتن و حذف رمز (پسورد) بایوس (BIOS) و یا هارد دیسک انواع لپ تاپ (نوت بوک) اعم از: DELL - HP - COMPAQ - TOSHIBA - SONY - FUJITSU SIEMENS - SAMSUNG - ACER می باشد. معمولاً در اکثر موارد ، کاربر لپ تاپ و یا اطرافیان وی پس از گذاشتن پسورد بر روی بایوس و یا هارد دیسک لپ تاپ ، پسورد مربوطه را فراموش کرده و قادر به استفاده از لپ تاپ بدلیل ممانعت سیستم از ورود کاربر بدون داشتن پسورد صحیح ، نمی گردند و در نتیجه لپ تاپ مزبور می بایست با ارسال به مراکز تعمیراتی لپ تاپ (نوت بوک) به روش سخت افزاری و تعویض قطعه رفع مشکل گردد. در برخی دیگر از موارد نیز بدلایل ناخواسته از جمله در زمان آپدیت بایوس لپ تاپ (نوت بوک) و ... ، در هنگام بالا آمدن مجدد لپ تاپ ، سیستم از کاربر درخواست پسورد می نماید و بناچار برای استفاده از لپ تاپ می بایستی آن را به مراکز تعمیراتی لپ تاپ سپرد.
از سویی برخی از کاربران لپ تاپ ، یا بدلیل آنکه لپ تاپ آنها دارای گارانتی بوده و تمایلی به باز شدن لپ تاپ جهت تعمیر و بالطبع مخدوش شدن و از بین رفتن گارانتی آن را ندارند از ارائه لپ تاپ به اینگونه مراکز جهت تعمیر خودداری می نمایند.
همچنین علاوه بر پسورد بایوس ، در برخی موارد به صورت خواسته و یا ناخواسته بر روی هارد دیسک لپ تاپ نیز پسورد قرار می گیرد و این مسئله زمانی اهمیت پیدا می کند که اطلاعات مهم و ارزشمندی بر روی هارد دیسک مزبور وجود دارد و بالنتیحه برداشتن پسورد هارد دیسک در عین حفظ اطلاعات داخل آن ، تنها خواسته کاربر است.
با توجه به موارد فوق ، یکی از خدمات مهم ما در این خصوص ، حذف و برداشتن پسورد بایوس و هارد دیسک انواع لپ تاپ و نوت بوک بدون بازکردن لپ تاپ (امور سخت افزاری ، تعویض قطعه و ...) و با حفظ اطلاعات داخل هارد دیسک لپ تاپ و در حداقل زمان ممکن می باشد تا دغدغه های احتمالی کاربران لپ تاپ در این خصوص رفع گردد. این مهم ، مشتریانی را که در شهرستانها ساکن بوده و تا پیش از این برای انجام چنین مواردی ، لپ تاپ را با پست ، باربری و ... به مراکز تعمیراتی لپ تاپ عمدتاً در تهران ارسال می نموده اند (و احتمال آسیب دیدن لپ تاپ در هنگام حمل و نقل قطعاً وجود داشته است) و یا احیاناً خود شخصاً برای حمل لپ تاپ عازم تهران می گردیده اند ، نیز از این کار بی نیاز نموده است.
با این شیوه ، برای حذف و برداشتن پسورد بایوس و هارد دیسک لپ تاپ و نوت بوک دیگر نیازی به مراجعه حضوری و باز کردن لپ تاپ و نوت بوک نمی باشد و مشتری در کمترین زمان ، با استفاده از راهنماییهای ما قادر به استفاده مجدد از لپ تاپ می گردد. هرچند برای مشتریانی که تمایل دارند این امور توسط خود ما انجام شود کمافی السابق امکان انجام آن وجود دارد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی زیر مراجعه فرمایید:
http://www.lapmall.com/index_files/Passw ord.htm

شماره تلفنهای تماس (تهران): 88942935 – 88942956 - 55387010
شماره تلفن همراه: 09121597922



آگهی دهنده
lapmall
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 223189
بازدید : 7571
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
lapmall
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com