انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خانه دوم اخذ اقامت و ثبت شرکت در مالزی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
اقامت مالزی خانه دوم چیست ؟

خانه دوم طرحی است که توسط دولت مالزی طراحی گشته و به خارجیان این امکان را می دهد که اقامت بلند مدت ۱۰ ساله مالزی را بدون محدودیت ورود و خروج با مزایا وامتیازات استثنایی به دست آورند. این اقامت به راحتی قابل تمدید میباشد. وکلیه حقوق شهروندی مالزی به فرد تعلق خواهد گرفت.

چرا مالزی؟

مالزی کشوری است در جنوب شرقی آسیا که به راستی نمادی از کل آسیا می باشد ، چرا که ملیت های مختلفی اعم از چینی ، هندی ، مالایی ، ژاپنی ، کره ای و ایرانی با فرهنگ های متفاوت در کنار هم زندگی می کنند.

سرزمینی که در گوشه و کنار آن عجایب بیشماری برای کشف کردن وجود دارد ، مالزی مهد زیبایی های خدادادی ، کشور رنگ ها و طبیعت خارق العاده است.

در مالزی شما هر آنچه را که برای تجربه اش ممکن است به کشورهای مختلف دنیا سفر کنید ، همه یک جا گرد آمده است ، از هوای گرم و مطبوع تابستانی در تمام فصول سال و هوای خنک و بهاری در ارتفاعات آن گرفته تا سواحل بسیار زیبا و مرجانی در کنار جنگل های بارانی مملو از درختان استوایی ، شهرهای مدرن با آسمان خراش های سر به فلک کشیده و هتل های کم نظیر ، طبیعت دست نخورده و روستاهای قدیمی که هنوز مردمش در کلبه های چوبی زندگی می کنند.

مالزی انتخاب انسان هایی است که به دنبال گذران زندگی خود در محیطی آرام و به دور از دغدغه های روزمره می باشند.

امروزه این برنامه به دلیل شرایط خوب اقتصادی در مالزی و هم چنین ارزان بودن ملک و هزینه ی زندگی با استقبال چشم گیری روبه رو شده است ، هم چنین زندگی در مالزی با وجود امکاناتی از قبیل ، مدارس بین المللی ، دانشگاه های معتبر در سطح جهانی ، وجود بیمارستان های پیشرفته و ارزان ، بالا بودن سطح استاندارد زندگی و آب و هوای معتدل استوایی در طول سال ، ایده آل بوده و علاقه مندان به مهاجرت را جذب این منطقه می نماید.

مزایای طرح مالزی خانه دوم من :

اخذ اقامت ۱۰ ساله کشور مالزی برای خود ، همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال ، که این اقامت پس از اتمام مدت اعتبار قابل تمدید می باشد.

متقاضی در صورتی که تمایل داشته باشد می تواند برای مادر و پدر بالای ۶۰ سال خود نیز ویزای همراه تقاضا نماید.
همچنین متقاضی می تواند ازامکان اخذ اقامت برای ۱ نفر به عنوان خدمتکاراستفاده نماید.

امکان اقامت در هر نقطه مالزی و سفر به داخل و خارج از مالزی بدون محدودیت زمانی و تردد.

فرد دارای اقامت مالزی خانه دوم می توانند یک دستگاه خودرو بدون پرداخت عوارض و حقوق گمرکی وارد نماید و یا از امتیاز تخفیف حدود ۴۰ ٪ برای خرید خودروهای عرضه شده در داخل مالزی استفاده نماید. ( این تخفیف کسر حقوق و عوارض گمرکی می باشد. ) لیست قیمت انواع خودرو تحت اقامت مالزی خانه دوم را در وب سایت ما ملاحضه نمائید.

امکان اخذ وام بانکی جهت خرید مسکن تا سقف ۸۵٪ ارزش ملک ، این در حالی است که خارجی هایی که با اقامت کاری در مالزی زندگی می کنند تنها امکان استفاده از ۶۵٪ وام بانکی را نسبت به ارزش ملک دارند.

با داشتن اقامت مالزی خانه دوم ، جهت خرید ملک در مالزی دیگر نیازی به اخذ مجوز کمیته سرمایه گذاران خارجی نمی باشد.

متقاضیان اخذ اقامت مالزی خانه دوم ۵۰ سال به بالا از این پس امکان دریافت اجازه کار تا سقف ۲۰ ساعت در هفته را خواهند داست.

دولت مالزی از این پس به دارندگان اقامت مالزی خانه دوم کارت شناسایی ملی اعطا می ن
آگهی دهنده
علی کاظمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 227286
بازدید : 2695
دسته بندی : خدمات مسافرتي
آگهی دهنده
علی کاظمی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com