انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

چهار باغ کرج

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
فروش باغ -چهار باغ کرج (حومه تهران)
بلوار اصلی (گلستان 6) باغ دوم
3300متر باغ مشجر با درختان گردو وگردوی اسرائیلی-فندق-گلابی-آلبالو-زردآلوو انگوروگیلاس(متنوع)-سیب سبز-سیب گلاب-هلو-گوجه سبز-توت سفیدوسیاه-شلیل-قطره طلا-آلو سیاه-به-خرمالو-انواع سبزی-گوجه-کلم-بادمجان-کدو-و دارای گلخانه (تمامی درختان بالای 25 سال سن دارند و از نظر تعداد نیز مینیمم 6 درخت سن دار برای هرکدام می باشد)
180متر ویلای دوبلکس نوساز سه خوابه دو سرویس طراحی شده توسط آرشیتکت بابهترین مترلیال و فول امکانات در وسط باغ و با بهترین دید و همچنین با تاسیسات کامل با پایان کار و جواز- این باغ همچنین دارای فضاسازی و استخر منحصر به فرد می باشد که تماما طراحی شده توسط آرشیتکت بابهترین مترلیال که دو طرف باغ کاملا متفاوت میباشد.
این باغ دارای دو در مجزا می باشد که یکی دسترسی به بلوار اصلی دارد و دیگری دسترسی به گلستان 5 که این دو قطعه دارای سند مجزا بوده که به صورت جدا هم به فروش می رسد.(دبوار کشی بلند و سیمان سفید شده)
دارای برق(دوکنتور درب بالا و پائین مجزا)-تلفن-گاز(دوکنتور درب بالا و پائین مجزا)- سه نوع آب مجزا (شهری-چاه که قابل شرب است و 2بار ماهانه برای کل باغ) وتمامی تاسیسات و لوله هاو سیم کشی نو با بهترین متریال می باشد.
چهار باغ بسیار نزدیکتر از کردان به تهران بوده و از لحاظ منطقه و امکانات قابل مقایسه با کردان نیست و تا تهران تنها 40 دقیقه در ساعت بدون ترافیک راه است.
این باغ دارای سرایداری و شخصی مطمئن می باشد. در حال حاضر در آن سکونت بارفاه کامل برای خانواده ای تحصیلکرده انجام می گیرد و از تهران آلوده بیرون آمده اندولی در عین حال به راحتی برای کارهای خود به تهران رفته و در همان روز برمی گردند-دقیقا مثل کرج با این تفاوت که هوای پاک و محیط طبیعی و باز دارند .
این باغ از هر لحاظ استثنایی می با شد و تنها دیدن آن گویای همه چیز است.
فروشنده واقعی



آگهی دهنده
rejaie
  • قیمت : زیر قیمت(فوق مناسب)
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : چهار باغ کرج (حومه تهران) بلوار اصلی (گلستان 6) باغ دوم
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 233542
بازدید : 7201
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
rejaie
  • قیمت : زیر قیمت(فوق مناسب)
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : چهار باغ کرج (حومه تهران) بلوار اصلی (گلستان 6) باغ دوم
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com