انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مرکز پیوند موی طبیعی آبنوس

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
کلینیک پیوند موی طبیعی آبنوس بزرگترین مرکز پیوند موی طبیعی کشور می باشد.این مرکز تا کنون پذیرای مراجعین بسیاری از خارج از کشور و حتی کشورهای اوپایی بوده است.هزینه پیوند مو در کشورهای اوپایی بیش از چهار برابر ایران است این در حالیست که در پیوند موی طبیعی آبنوس کیفیت کار برابری می کند با بهترین کلینیک های جهان در نوع خود.
///
نکته کلیدی در پیوند موی طبیعی اینست:باید مراجعین را حس کرد و از نگاه و خواسته آنها نگاه کرد تا بتوانی حس رضایت را به انها ببخشید.به همین دلیل ما ابتدا نمونه هایی که قبلا عمل پیوند مو را انجام داده اند در کلینیک به شما معرفی میکنیم ، نمونه افرادی که با آنها صحبت می کنید و روش کار ما را از نزدیک بر روی آنها می بینید. بعداً تصمیم خواهید گرفت که چه کسی بهترین است!!!شما زیبایی و جوانی می خواهید و نه سرهم کردن چند تار مو..پس همه چیز را به ما بسپارید.
با روش های مدرن پیوند موی طبیعی ، فقط در طی یکروز ، پیوند موی شما صورت گرفته و شما بلافاصله بعد از عمل مجدداً به زندگی طبیعی خود بدون احساس درد ، بدون تورم-با توجه به مراقبت های ویژه ای که از شما صورت می گیرد-و بدون هیچگونه نگرانی می توانید به سرکار خود بازگردید و فعالیت های روزمره خود را انجام دهید.در واقع با پیوند چندین هزار گرفت-graft- مو ، با روش های مدرن و عالی موهای شما را دوباره به سر شما برمی گردانیم.بگونه ای که هیچکس متوجه پیوند موی شما نخواهد شد.مو های تازه دوباره رشد طبیعی خود را شروع می کنند و شما احساسی نو و تازه را تجربه می کنید.لازم به توضیح است که موهای کاشته شده چون از نواحی برداشته می شوند که فاقد گیرنده هورمون مردانه می باشند ، لذا دچار ریزش مجدد موی مردانه نمی شوید و این موها تا آخر عمر با رشدی کاملاً طبیعی با شما باقی می مانند.
با توجه به پیچیدگی و ظرافت این عمل نسبت به کارهای مشابهی که در کشور صورت می گیرد ، قیمت تمام شده هر عمل برای شما عزیزان بسیار ناچیز خواهد بود.
روش کاشت:FIT
عمل بدون درد و خونریزی انجام می شود و پس از یک الی 2 ماه موهای شما رشد مجدد و همیشگی خود را شروع می کنند. لازم به ذکر است جهت اطمینان خاطر شما ترتیبی اتخاذ شده تا شما با افرادی که توسط ما عمل شده اند ملاقات کرده تا نتیجه کار ما را از نزدیک ببینید.در ضمن قابل توجه مراجعینی که از شهرستان تشریف می آورند ، هزینه رفت و برگشت با کلینیک می باشد و بابت رزرور محل اقامت نیز نگرانی نداشته باشند.
////
تلفن مشاوره با پزشک:
09196439092
09375746435
دکتر رضایی
آگهی دهنده
کلینیک پیوند موی مشهد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 234041
بازدید : 32115
دسته بندی : كاشت و ترميم مو
آگهی دهنده
کلینیک پیوند موی مشهد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com