انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

محصولات جدید کسب درآمد شرعی و قانونی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
انسان پس از پشت سر گذاشتن عصر كشاورزي و صنعت قدم در دنياي بزرگ تجارت الكترونيك گذاشته هم اكنون در كشور ما نيز استفاده از اينترنت و انجام كارها به وسيله اينترنت به وفور قابل مشاهده است مطمئن باشيد كه روزي خواهد رسيد كه تجارت اينترنتي ميشود پس اين فرصت را از دست ندهيد و به آينده اي روشن بينديشيد اگر شما در حال حاضر شاغل هستيد و به دنبال يك شغل دوم براي خود مي گرديد مي توانيد هر آنچه را كه از يك شغل دوم انتظار داريد را در اينترنت به دست آوريد . شما چه مي خواهيد ؟ يك شغل دوم كه ساعات كمتري نسبت به شغل اول شما را به خود اختصاص دهد ؟ شغلي كه درآمدي حداقل همسان شغل اول شما برايتان در بر داشته باشد؟ شغلي كه شما را از خانواده اتان دور نسازد و حتي بتوانيد در منزل نيز آنرا كنترل ، هدايت و انجام دهيد؟ مگر شما به چيزي بيش از اين نياز داريد؟ تمامي اين امكانات را مي توانيد با كار سالم در اينترنت به دست آوريد و ساعاتي كه در منزل به سر مي بريد را به ساعات پردرآمد براي خود و خانواده اتان تبديل كنيد. اگر شما دانشجو هستيد و به دنبال شغلي جهت تامين مخارج تحصيل و زندگي خود مي گرديد فضاي اينترنت ميتواند گزينه بسيار مناسبي براي شما باشد زيرا علاوه بر مزاياي فوق مي تواند در راستاي افزايش فرهنگ و استفاده شما از كامپيوتر و اينترنت نيز قدم بردارد و در كنار آن درآمد مناسب و خوبي را از اينترنت به دست آوريد. و يا اگر هنوز بيكاريد و به دنبال كار مي گرديد نيز اينترنت آغوش خود را به سوي شما گشوده است . با كار در اينترنت مي توانيد به هر آنچه را كه از يك شغل خوب انتظار داريد را به دست آوريد
اين آگهي متفاوت تر از ديگر آگهي هاي كسب درآمد از اينترنت است چون ما مستندبه شما نشان ميدهيم كه كسب درآمد بالا از اينترنت شدني است.
چند روش واقعي كسب درآمد ازاينترنت را به صورت يك بسته آموزشي به نام سي ان سه
درآورده ايم كه قابل عرضه به شما مي باشد .سي دي آموزشي CN3 يك سي دي آموزشي كسب درآمد از اينترنت مي باشد كه به آموزش روشهاي واقعي ، شرعي و قانوني مي پردازد. درآمد اين روشها بين 300 الي يكميليون تومان درماه است (البته ماههاي اول ممكن است درآمد شما تقريبا 150هزار تومان هم باشد اما در ماههاي سوم و چهارم مسلما درآمد شما تا يكميليون تومان درماه افزايش خواهد يافت.)هر 3 روشي كه در اين بسته به شما آموزش داده مي شود قبلا توسط گروه تست و امتحان شده است.شما با خريد اين بسته مي توانيد به سطح درآمد مناسبي دست يابيد اين سايت در پايگاه ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به ثبت رسيده و تابع قوانين ايران و شرع اسلام مي باشد پس خيالتان از اين بابت راحت باشد آموزش روشهاي واقعي كسب درآمد از اينترنت بدون نياز به سرمايه گذاري و يا كار در شركتهاي هرمي بدون نياز به كار كردن با سايتهاي خارجي و كلاهبردار به صورت آنلاين و در منزل و فقط با دارا بودن يك كامپيوتر و يك خط اينترنت واريز درآمد شما به حساب بانكي شما در ايران (سيبا وسپهر)
.برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق آدرس زیر وارد سایت فروشگاه شوید روش کار به این صورت است که آدرس زیر را در مرورگر اینترنتی (Mozilla FireFox و Internet Explorer و ...) کپی و past کرده در نهایت کلید Enter را فشار دهید
http://www.cn3co.com/?ref=zeynolabedin_y

با خريد اين بسته آموزشي از طريق آدرس بالا شما هم به جمع ما بپيونديد و ببينيد كه خواستن توانستن است. در صورت داشتن هرگونه سوال ، ابهام و یا نظر از طریق ایمیل زیر با ما در میان بگذارید.
فقط از طریق ایمیل زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید.
z.yahyapour@yahoo.com
آگهی دهنده
yahyapour
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : http://www.cn3co.com/?ref=zeynolabedin_y
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 234730
بازدید : 12304
دسته بندی : بازاريابي
آگهی دهنده
yahyapour
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : http://www.cn3co.com/?ref=zeynolabedin_y
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com