انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

راکت بازرسی بدنی

آگهی رایگان
بروزرسانی : دوشنبه 15 آذر 1400
این بدن یاب یکی از پیشرفته ترین نمونه های موجود در میان انواع مشابه خود میباشد .که حاصل 9 سال تحقیق و تولید مداوم متخصصین این شرکت در ایران بوده و از نظر کارا ئی میتواند با انواع نمونه های خارجی مشابه رقابت نماید و حتی در مواردی از آنها برتر باشد .
HD 100 را میتوان یک بدن یاب نسل جدید نامید ، زیرا اولین بدن یاب صد در صد هوشمند است که نسبت به نسلهای قبلی خود از ویژگیها و امکانات بسیار پیشرفته تری برخوردار میباشد و به همین دلیل ، چه از نظر ساختار فیزیکی و چه از نظر سیستم الکترونیکی با انواع مدل های قدیمی خود قابل مقایسه نمیباشد ، همچنین میتوان از مهمترین ویژگی های این سیستم جدا از مسائل فنی نسبت به انواع مشابه خارجی ، به موارد ذیل نیز توجه نمود :

1- تشخیص اندازه فلز مورد کشف و نمایش آن توسط سیستم نمایشگر بصری به اپراتور ، که تا کنون ، فقط در سیستم HD 100 مورد استفاده قرارگرفته و انواع مشابه داخلی و خارجی فاقد چنین مزیتی هستند .
2- توسط هموطنان شما طراحی وتولید گردیده است .
3- دارای ضمانت یک ساله وخدمات بعد از فروش دائم ، که از مهمترین فاکتورهای مطرح دراستفاده ازتجهیزات فنی است ، میباشد
4- بهای آن به نسبت قابل ملا حظه ای کمتراز انواع مشابه خارجی است وهزینه های بیمه ، حمل و گمرکی کالاهای وارداتی را ندارد
5- خرید آن ضمن حمایت از صنعت داخلی موجب عدم خروج ارز از کشور میگردد .
6- مشکلات ثبت و سفارش و دریافت مجوز ترخیص و دیگر مشکلات تبعی آنرا ندارد .
7- زمان دریافت آن به نسبت انواع مشابه خارجی ، به مراتب کمتر و در مواردی بلافاصله میباشد

خصوصیات فنی مهندسی HD 100

در پانل HD 100 یک بارگراف ( با 6 عدد LED ) همواره در میدان دید اپراتور قرار دارد ، که تحت برنامه میکرو موارد ذیل را جهت اطلاع و اخذ تصمیم صحیح به اپراتور نشان میدهد .

الف : نمایش ولتاژ باطری
وقتی دستگاه را روشن مینمائید ابتدا مقدار ولتاژ باطری را نشان میدهد :
ب : نمایش ضریب حساسیت و مفهوم تنظیم آن
پس از نمایش ولتاژ باطری ، آخرین ضریب حساسیت تنظیم شده را که در حافظه میکرو ثبت گردیده به نمایش در می آید ، بدیهی است که هدف مسئولین محترم حفاظت در استفاده از راكت دستی ، بیشتر برای تشخیص انواع لوازم فلزی غیر معمول و تروریستی از قبیل : انواع سلاح گرم و سرد ، لوازم الکترونیک تخریبی کنترل از راه دور و . . . . . . میباشد نه وسائل فلزی که اکثر عابرین بطور معمول به همراه دارند از قبیل : دسته کلید ، قلاب کمر ، ساعت مچی و..... لذا ضریب حساسیت باید به گونه ای تنظیم شودکه ضمن تأمین اهداف شما با تشخیص وسائل فلزی معمولی باعث کاهش سرعت تردد و تراکم عابرین در محل بازرسی نشود ، به همین دلیل شما میتوانید با استفاده از دو شاسی UP و DOWN در روی پانل الکترونیک ، حساسیت دستگاه را مطابق نظر خود تنظیم نمائید .
توجه : ( اکثر راكت های دستی متداول امروزی ، اعم از داخلی ویا خارجی ، دارای امکان تنظیم ضریب حساسیت توسط اپراتور نمیباشند )

پ : چگونگی نمایش کشف فلز و مفهوم آن
HD100 همانندکلیه راكت های دستی متداول ، دارای سیستم هشداردهنده صوتی ، که تنها وسیله اعلام کشف فلز است میباشد ، اما همانگونه که قبلا اشاره نمودیم HD100 دارای یک سیستم هشدار دهنده بصری ، برای تشخیص اندازه فلز مورد کشف نیز میباشد ، که به صورت یک بارگراف - ( با 6 عدد LED ) همواره در میدان دید اپراتور قرار دارد ، تا اندازه فلز مورد کشف را در هرشرائطی به سهولت نشان دهد و اپراتور با مشاهده آن از چگونگی فلز مورد کشف باخبر گردد ،
آگهی دهنده
شركت مهندسي مديس الكترونيك
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 234817
بازدید : 18475
دسته بندی : برق صنعتي
آگهی دهنده
شركت مهندسي مديس الكترونيك
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com