انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحی وب سایت و مدیریت آسان آن

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
یک وب سایت کامل با ثبت دامین و هاست و طراحی زیبا از 88 هزارتومان تا حداکثر 490 هزار تومان (کاملترین بسته با امکانات نهایی ) با کنترل مدیریت آسان (داینامیک) بدون نیاز به هیچگونه دانش خاص ، بنر و اینتروی فلش ، معرفی به موتورهای جستجو yahoo و google ، آمار بازدید کننده و بسیاری امکانات دیگر

شرکتها ، کارخانجات ، صنایع (طبق دستورالعمل و استانداردهای ایزو ISO و صنایع) ، فروشگاه های بزرگ ، وارد و صادرکنندگان ، ارگانها و نهادها و کلیه مراکزی که نیاز به اطلاع رسانی در پهنه اینترنت دارند.

صرفا" داشتن وب سایت باعث افزایش فروش شما نمیگردد ، ما به شما کمک میکنیم تا علاوه بر داشتن سایتی زیبا و کارآمد ، از آن استفاده هم نموده و درآمد نیز داشته باشید !

دنیایی که ما در آن زندگی میکنیم ، حرکتی شتابان به سمت دسترسی آسان و ارزان به اطلاعات را دارد. جدا ماندن از این حرکت باعث سکون و دور شدن از اهداف تجاری و فرهنگی و اجتماعی ما خواهد گردید

پارس سیستم با همکاری متخصصین مجرب در زمینه IT و ICT و دیگر بخشهای مربوط به فناوری اطلاعات و داده ها ، مجری و مشاوری مطمئن برای شما در زمینه های طراحی وب سایت ، تولید CD های مالتی مدیا ، ثبت دامین و هاستینگ با کیفیت و قیمتی باور نکردنی !
از نمونه های طراحی شده در وب سایت ما بازدید کرده با مشتریان ما صحبت نموده و مقایسه نمایید.
طراحی مناسب و کارآمد آدرس الکترونیک شما (وب سایت) تامین اطلاع رسانی ، حمایت از تولید و خدمات شما و احترام به خواست مشتریان در جهت دریافت سریع و آسان مشخصات کالای مورد نیازشان میباشد.

برخورد علمی و به دور از نگرش مادی به موارد فوق تضمین تلاش ما جهت همگانی شدن IT در کلیه سطوح جامعه از جمله تجار ، بازرگانان ، متخصصین و ارگانهای خصوصی و دولتی میباشد. مشاورین ما در تمام ساعات اداری (9 صبح تا 5 بعدازظهر) به صورت تلفنی(3-3552712-0261 ) و online آماده پاسخ گویی به سوالات شمامیباشند.



آگهی دهنده
معصومه صالحی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : کرج مهر ویلا بلوار معلم ساختمان میلاد
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 238974
بازدید : 1715
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
معصومه صالحی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : کرج مهر ویلا بلوار معلم ساختمان میلاد
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com