انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

طراحی وب سایت طراحی سایت طراحی وب

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
در بازاریابی نوین ، وب سایت قدرتمند ، حرف اول را می زند . با بیش از 8 سال تجربه در زمینه طراحی انواع سایتهای اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی آمادگی داریم سفارش طراحی سایت شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم . طراحی سایت با استفاده از آخرین تکنولوژی طراحی وب و بر اساس سیستم های داینامیک انجام میگیرد .
سعی ما همواره بر این بوده تا سفارشات طراحی وب را در کوتاهترین زمان ممکن با پنل مدیریت قدرتمند و آسان فارسی و تعرفه متناسب با هر بودجه انجام دهیم . قیمت مناسب زمان کوتاه و کیفیت طراحی بالا ما را از دیگر شرکتها متمایز میکند .
طراحی وب سایتهای دینامیک برای کاربردهای شخصی ، تجاری ، موسسات فرهنگی و آموزشی ، فروشگاههای آنلاین ، گالری عکس ، موزیک یا فیلم ، دایرکتوری ، سایتهای خبری ، تخصصی ، دولتی و حتی وب سایتهای خاص با کاربریهای گوناگون تخصص ماست .
طراحی حرفه ای وب سایت با استفاده از جدیدترین شیوه ها جهت جذابیت وب سایت و ارائه هر چه بهتر کالا و خدمات شما با بکارگیری طراحی گرافیک ، HTML ، فلش و زبانهای پیشرفته برنامه نویسی و بانک های اطلاعاتی قدرتمند انجام می گیرد . ضمنا طراحی و برنامه نویسی وب سایت با توجه به اهداف شما ، در دسترس بودن مطالب ، گرافیک زیبا ، مدیریت آسان و استاندارد های وب ، بهینه سازی و استاندارد سازی وب سایت شما برای کسب هدفمند ترافیک و نتیجه مطلوبتر در موتورهای جستجو ، سیستمهای پر قدرت میزبانی (Hosting) با اتصال به ستون فقرات فیبر نوری و مرکز دیتا کلاس "A" به همراه پیشرفته ترین تجهیزات نرم و سخت افزاری ، تکنولوژی مدرن و انتخاب از سرورهای UNIX یا Windows ، پست الکترونیک (Email) متعدد از ویژگی های کارهای ماست . خدمات طراحی سایت و پورتال ، با توجه به نیازهای مشتری ، نوع فعالیت و متناسب با بودجه در نظر گرفته شده برای طراحی سایت یا پورتال صورت می پذیرد. در ضمن خدمات هاست(هاستینگ) در سه زمینه میزبانی (هاست) اشتراکی ، سرور مجازی و سرور اختصاصی ارائه می گردد. همچنین تجربیات ارزشمندی در ارائه خدمات هاست و سرور در دو پهنه لینوکس و ویندوز وجود دارد . به منظور مشاوره در جهت تعیین نیازها ، اهداف ، شناسایی مخاطبان و ویژگیهای رقابتی ، کارشناسان ما دلسوزانه آماده پاسخگویی تلفنی و همچنین مشاوره حضوری رایگان به شما عزیزان می باشند .
مشاوره CEO :
مهمترین عامل برای موفقیت یک وب سایت در بستر وب جلب بیننده می باشد و جدا از خدمات ارایه شده در آن ، باید بیننده داشته باشد و بطور کلی تعداد بینندگان یک سایت برگ برنده آن برای کسب موفقیت در دنیای وب است.
روشن است که فقط یک طراحی جذاب و چشمگیر تضمینی برای آمدن کاربران به سایت نمی باشد ، بلکه باید بینندگان را به طریقی به سایت جذب نمود.

بدون شک بهترین راه برای رفع نیازهای اطلاعاتی کاربران ، موتورهای جستجو می باشند. یعنی اگر در جستجوی کسب اطلاعات در رابطه با موضوعی خاص و یا به دنبال خدمات و یا کالایی باشید ، در اولین گام به سراغ موتورهای جستجوگر خواهید رفت.

امروزه موتورهای جستجو یکی از ابزارهای قدرتمند و مهم در بستر وب می باشند و کمک فراوانی به کاربران اینترنتی می نمایید که آمارها نیزگواهی بر این ادعا می باشند :

* 82 درصد کاربران اینترنت ، موتورهای جستجوگر را ابزار اصلی خود برای یافتن وب سایت ها عنوان کرده اند.
* 57 درصد از کاربران اینترنت ، هر روز جستجو می کنند و 46 درصد این جستجوها برای کالا یا خدمات است. (منبع: SRI )
* 85 درص
آگهی دهنده
میثاقیان
  • قیمت : 400 هزار تومان به بالا
  • تلفن :
  • شهر :
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 239179
بازدید : 2105
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
میثاقیان
  • قیمت : 400 هزار تومان به بالا
  • تلفن :
  • شهر :
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com