انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مکاتبات بازرگانی خارجی ( lc moshaver

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396

انجام کلیه مکاتبات و عملیات بازرگانی خارجی برای شما ( از راه دور و در دفتر کارخودمان یعنی LC-moshaver)

کسب و کار خود را بدون کوچکترین هزینه ای در داخل و خارج از کشور گسترش دهید .

شما تجار محترم ، جهت توسعه کسب و کار محلی خود و گسترده نمودن آن در سطح بین المللی و ایجاد امکانات صادرات و واردات کالا و تماس با نقاط تولید و مصرف و حذف واسطه ها ، نیازی به هزینه های هنگفت و استخدام کارشناسان متعدد با تخصص های مختلف و مسلط به زیان های خارجی ندارید ، زیرا اینکار را ما با حداقل هزینه و با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی برای شما انجام می دهیم .

اگر حتی یک کارگاه تولیدی کوچک دارید ، یا بعلت استقرار محل کار شما در شهرستان ، اقدام به صادرات /واردت کالا برای شما گران تمام می شود. ما این امر مهم و محال را به کمک اینترنت برای شما ممکن ساخته ایم .

حتما از همکاران و رقبای خود شنیده اید و مستحضر می باشید که تجارت خارجی مقوله ایست بسیار پیچیده که نیاز به تخصص های متعددی از جمله بازرگانی خارجی ، اعتبارات اسنادی ( L/C ) ، ضمانت نامه های بانکی ( APG , PBG ) ، زبان خارجی ، امور بانکی بین المللی ، حقوق تجارت بین الملل ، حمل و نقل خارجی ، بیمه و .... داشته و مستلزم مراجعات مکرر به سازمان های مختلف داخلی از جمله بانک ، وزارت بازرگانی ، وزارت صنایع ، وزارت بهداشت ، گمرک ، سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ، شرکت های بازرسی ، بیمه ، حمل و نقل ، دفتر اسناد رسمی و .... داشته و از همه مهمتر آنکه در برقراری تماس با شرکت های خارجی فروشنده یا خریدار ، نیاز به آشنایی با عرف تجارت بین المللی دارید .

در هر یک از این نقاط تماس باید با معضلات و مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کنید تا نهایتا بتوانید کالای خود را صادر نموده یا به کشور وارد کنید و وجه آن را براحتی و بدون هزینه اضافی دریافت یا پرداخت کنید.

اکنون ما آمادگی آن را داریم تا در دفتر کار خودمان کلیه تماس ها و مکاتبات تجاری خارجی و داخلی شما را برقرار نموده و انجام دهیم و حتی کلیه مراجعات به سازمان های متعدد داخلی و خارجی را از طرف شما انجام دهیم . یعنی کوهی از مشکلات و مسائل متعدد را از دوش شما برداشته و تجارت شما را به فراسوی مرزهای کشور گسترش دهیم.

تنها با پرداخت حق اشتراک ماهیانه اندکی که از حداقل حقوق ماهیانه یکی از کارکنان شما نیز کمتر می باشد ، از کلیه تخصص ها و امتیازات فوق الذکر برخوردار شده و حل مشکلات خود را به کارشناسان ما واگذار کنید.

شما می توانید بر اساس نیاز موجود کسب و کار خود ، یک یا چند نوع از بسته های خدماتی قابل ارائه در ذیل را انتخاب نموده و جهت عقد قرارداد با ما تماس حاصل نمایید.

تلفن : 09121904511
22243539-021
نمابر : 22234501-021
ایمیل : mfarzamirad@gmail.com

حق اشتراک ماهیانه برای بسته های خدماتی تجاری قابل ارائه :

الف -1- مشاوره فوری ( در ساعات اداری ) غیر حضوری ( بوسیله تلفن یا ایمیل ) حتی هنگام برگزاری جلسه تجاری شما در هر نقطه از دنیا : پانصد هزار ریال ( ماهیانه )

الف -2- مشاوره فوری ( شبانه روزی ) غیر حضوری ( بوسیله تلفن یا ایمیل ) حتی هنگام برگزاری جلسه تجاری شما در هر نقطه از دنیا : دو میلیون ریال ( ماهیانه )

الف -3- مشاوره فوری حضوری در محل کار شما یا محل برگزاری جلسه تجاری شما : پانصد
آگهی دهنده
farzami
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 241191
بازدید : 3275
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
farzami
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com