انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دوربین مدار بسته fuji

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
دیدبان صنعت پاد
با پیشرفت چشمگیر تکنولوژى سیستم هاى حفاظتى و نظارتى در دهه اخیر و رقابت تنگاتنگ برندهاى برتر دنیا ، کمپانى معتبر و بین المللى FUJi نیز گامهاى بلندى را در این عرصه برداشته و سیستمهاى حفاظتى نظارتى خود را در این راستا به دنیا معرفى کرده است.
این کمپانى که در ابتدا دوربین و فیلم هاى عکاسى حرفه اى خود را به جهان معرفى کرده بود هم اکنون پیشرفته ترین سیستم هاى حفاظتى و نظارتى را ارائه مى دهد و جهت ارتقاع مارکتینگ خود در ایران نیز اقدام به اخذ نمایندگى کرده و به دلیل تلاشها و توانایى هاى شرکت دیدبان صنعت پاد این امکان بوجود آمد که پشتیبانى و خدمات پس از فروش محصولات FUJi به این شرکت سپرده شود.

شرکت دیدبان صنعت پاد فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نمود اما در سال 1387 با هدف فراهم نمودن امکانات لازم برای مشارکت در پروژه های بزرگتر فعالیت خود را جدى تر وگسترده تر دنبال نمود.
توانمندی مهندسین مجرب و تجربیات ارزشمند گذشته باعث شد تا این شرکت گام هاى بلندى در عرصه سیستم هاى حفاظتى و نظارتى بردارد و ضمن طراحى سیستم هاى خاص ، پروژه های عدیده اى را در این زمینه به مرحله انجام برساند .
شرکت دیدبان صنعت پاد به منظور ساختمند نمودن فعالیت های خود و تخصصی نمودن کار ، رویکرد خود را محدود و متمرکز به زمینه سیستم های مدیریت از راه دور نموده واز انجام حرفه اى سایر زمینه ها اجتناب ورزیده است . در این راستا ازفروش و نصب مارک هاى مختلف نظارتى نیز پرهیز نموده و به عنوان نماینده انحصارى محصولات FUJi درایران ( که ازسه بعد کیفیت ، قیمت و تنوع مورد تایید جهانى مى باشد ) فعالیت مى نماید .
زیرا تجربه سالیان متمادى نشان داده است که ارائه خدمات پس ازفروش صرفا دراین حالت معناى واقعى مى یابد.
شرکت دیدبان صنعت پاد با به کارگیرى فن‌آورى هاى نوین و همکاری با متخصصین برجسته و انتقال تجربیات گذشته در قالب آموزش به پرسنل و جذب نیروهاى مستعد و دارای صلاحیت در کنار تکنسین های کارآمد همواره به ارتقاء سطح کیفی پروژه ها می اندیشد.
به این جهت اصولی را سر لوحه ارزشهای والای خود قرار داده که سنجش مستمر میزان رضایت مشترکین با هدف حرکت به سوی مدیریت کیفیت جامع از اصلی ترین این ارزش ها ست . در این راستا اصول عمومى خط مشى کیفیت شرکت بر محورهاى زیر استوار است :

● اعتقاد بر اصل مشتری مداری
● ارائه مشاوره تا حصول نتیجه
● استفاده از تجهیزات برتر
● قیمت مناسب
● ایجاد رقابت سازنده
● توجه به زیبایی نصب
● رعایت استانداردهای بین المللی
● خدمات پس از فروش در کلاس جهانی
● سرویس ونگهدارى جهت مراکز بزرگ

ضمناً در نظر داشته باشید با توجه به اینکه سیستم هاى حفاظتى و نظارتى یکى از مهمترین سیستم ها در هر سازمان و شرکتى است و هدف از قراگیرى این سیستم ها ایجاد حفاظت و کنترل جهت بالا بردن امنیت و آرامش در محیط میباشددر هنگام تهیه این تجهیزات دقت کافى به عمل آورده تا با تهیه تجهیزات درجه 3 که بعضا به دلیل داشتن قیمت پائین مورد تائید قرار مى گیرند از اهداف اصلى این سیستم ها دور نشده و با هزینه اى مناسب ، سیستمى با کیفیت و داراى تکنولوژیهاى روز دنیا را تهیه نمائید.
با تشکر
شرکت دیدبان صنعت پاد
آگهی دهنده
میلاد روشن
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : میدان انقلاب- ابتداى کارگر جنوبى- کوچه مهدیزاده- پلاک 27- واحد 29
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 242818
بازدید : 1220
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
میلاد روشن
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : میدان انقلاب- ابتداى کارگر جنوبى- کوچه مهدیزاده- پلاک 27- واحد 29
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com