انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کاربرد دستگاه های لیزر در مدل سازی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
کاربرد دستگاه های لیزر در مدل سازی

مدل سازی فرایند ساخت مدل است و مدل ها نمونه های کوچکی از محصولات هستند که برای کاربردهایی مانند تست فنی ، تست بازار ، بازاریابی ، تزئین یا موارد دیگر ساخته می شوند. مدل ممکن است متعلق به یک خودرو ، دستگاه ، هواپیما یا قطعه صنعتی باشد.
در بسیاری از مدل ها از قطعات پلکسی گلاس ، چوب و پلاستیک یا فلزات استفاده می شود. این قطعات برای هر مدل باید به صورت جداگانه طراحی و ساخته شوند. برای مدل سازی یا ساخت مدل اولیه یک دستگاه صنعتی یا ساخت نمونه اولیه اولیه یک قطعه یا ماشین ، به خاطر در دسترس نبودن قالب های لازم برای تولید اجزا ، هریک از اجزا باید جداگانه طراحی و ساخته شود. در این موارد ، وجود دستگاه های لیزری ، کمک بزرگی در تسهیل و تسریع مدل سازی می باشد.

مزیت های استفاده از لیزر برای مدل سازی عبارتند از:
- فرآیند ساخت بسیار کوتاه تر می شود.
- دقت و ظرافت مدل افزایش می یابد.
- نیاز به کار خسته کننده و تکراری دستی برای برش و شکل دادن قطعات کاهش می یابد.
- امکان تولید انبوه مدل فراهم می شود.

ضمنا دستگاه های لیزری می توانند علاوه بر برش ، قطعات را حکاکی نموده یا مارک مورد نظر را روی مدل حک کنند. این قابلیت کمک می کند که شکل دهی سطحی قطعات نیز امکانپذیر شود.

شرکت نورآفرین با در اختیار داشتن کادری از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و صنعتی اصفهان ، انواع دستگاه های برش و حکاکی لیزری را به مشتریان خود عرضه می کند. شرکت برای دستگاه های لیزر عرضه شده ، خدمات زیر را ارائه می نماید:
- نصب دستگاه لیزر: تمامی دستگاه های لیزری عرضه شده ، توسط شرکت در محل مشتری نصب می شوند.
- آموزش: برای تمامی دستگاه های لیزر ، آموزش به مشتریان ارائه می شود. این آموزش برای دستگاه هایی با قیمت های پایین و متوسط در محل مشتری و برای دستگاه های گران قیمت در محل شرکت سازنده ارائه می شود.
- گارانتی: تمامی دستگاه های لیزر این شرکت ، دارای یک سال گارانتی هستند.
- خدمات پس از فروش: تمای دستگاه های لیزر دارای خدمات پس از فروش هستند و تعمیرات و تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان از طریق شرکت قابل انجام است.
اغلب دستگاه های لیزر عرضه شده توسط شرکت ، دارای تاییدیه های معتبر بین المللی ISO و CE ( استاندارد اتحادیه اروپا ) هستند که نشانه ای از کیفیت محصولات عرضه شده هستند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه های لیزر و قیمت آن ها لطفا با ما تماس بگیرید. برای به دست آوردن اطلاعات در مورد کاربردهای دستگاه های لیزر و تنوع این دستگاه ها ، می توانید از سایت اینترنتی ما به آدرس زیر نیز بازدید کنید:
www.noorafareen.com



آگهی دهنده
شرکت نورآفرین
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه ستاری، ابتدای بلوار فردوس شرقی، پلاک 438، طبقه اول، واحد 4
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 244744
بازدید : 2026
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
شرکت نورآفرین
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : بزرگراه ستاری، ابتدای بلوار فردوس شرقی، پلاک 438، طبقه اول، واحد 4
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com