انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

افکت فوق حرفه ای گیتار الکتریک

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
Hughes and Kettner
Warp Factor Distortion Pedal

مژده به نوازندگان گیتار الکتریک خصوصا سبکهای NU-METAL و Modern Metal و Trash Metal:

یک عدد افکت Distortion ساخت شرکت مشهور Hughes and Kettner مدل WARP FACTOR که به طور خاص برای سبک Nu-Metal و متال مدرن ، طراحی و ساخته شده است ، به فروش می رسد.

این افکت بر اساس سه ویژگی منحصر به فرد ، طراحی و تولید شده است که سایر افکتهای Distortion موجود در بازار
مثلا BOSS METAL ZONE و یا Line 6 ، فاقد آن هستند:

1) چه گیتار خود را استاندارد کوک کنید ، چه پایین تر از استاندارد (Down Tuned) ، این افکت کیفیت عالی صدای خود را حفظ می کند:
زمانی که گیتار خود را پایین تر از استاندارد (E-A-D-G-B-E) کوک کنید ، سایر افکتهای Distortion مشابه ، قادر به تولید صدای مناسبی نیستند و کیفیت صدای خود را از دست می دهند. چون طراحی آنها صرفا برای قبول و پردازش سیگنال در محدوده فرکانسی نرمال گیتار است. اما این افکت چون به طور اخص برای سبکهای Nu-Metal و مدرن که گیتارها عمدتا پایین تر از استاندارد کوک می شوند ، طراحی شده است ، حتی زمانی که گیتار خود را چند نوت پایینتر کوک کنید ، صدای Distortion عالی خود را حفظ می نماید. در واقع ، این افکت طوری طراحی شده است که گیتارهای Down Tuned را به بهترین شکل ممکن پشتیبانی کند.

2) حفظ وضوح (Clarity) صدا در Gain های خیلی بالا:
در سایر افکتهای Distortion مشابه ، زمانی که Distortion را خیلی زیاد کنید ، صدا وضوح و جنس خود را از دست می دهد (اصطلاحا Muddy می شود). اما این افکت چون برای سبک Nu-Metal طراحی شده (که مقدار Distortion گیتار در آنها زیاد است) ، قادر است حتی در Gain و Distortion زیاد ، کیفیت صدا را حفظ کند.

3) صدای کاملا WARM و طبیعی مانند یک آمپلی فایر 100 وات متصل به Cabinet 4x12 که تا انتها CRANK شده است ! (بر خلاف صدای مصنوعی و دیجیتالی سایر افکتهای مشابه که سعی در مدلسازی صداها دارند). توجه نمایید که مدار این افکت صد در صد آنالوگ است و نه دیجیتال !!!

توجه: کاملا در حد نو ، با جعبه ، آداپتور مخصوص و کاتالوگ.



آگهی دهنده
فرخ مهریاری
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 246559
بازدید : 4216
دسته بندی : ادوات موسيقي
آگهی دهنده
فرخ مهریاری
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com