انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کنترل از راه دور و نزدیک

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت کارا کنترل هوشمند تقدیم میکند:
کنترل از طریق اینترنت ، اینترانت(شبکه) ، مویایل(بیسیم ) از طریق sms(به زبان فارسی) و Bluetooth (به زبان فارسی)
مدیریت محترم شرکت / سازمان / کارخانه / مرغداری / بیمارستان / آپارتمان / ویلا و .....
احتراماٌ
به استحضار میرساند ، در راستای حصول دقت ، سرعت و کاهش هزینه ها در هرسیستم به کمک کامپیوتر ، این شرکت موفق به طراحی و ساخت کنترلر ( دیجیتال ) گردیده است . کنترلر میتواند همان کامپیوتری باشد که سخت افزار (مدار الکترونیکی ) و نرم افزار مناسب جهت کنترل دستگاه دلخواه به آن افزوده شده است .
کامپیوتر حاوی کنترلر میتواند با توجه به نیاز از 4 طریق اتصال نزدیک ( چند متر ) ، اینترانت ( چند صد متر و این سو به آنسوی شهر – خط تلفن شهری و از طریق مودم ) ، اینترنت ( اینسو به آنسوی دنیا ) و موبایل به کمک sms (بیسیم - اینسو به آنسوی شهر / دنیا ) به هر تعداد دستگاه مورد نظر شما را کنترل نماید. این دستگاهها میتوانند هر گونه وسیله پنوماتیکی ، الکتریکی و نیز کنترل پارامترهای فیزیکی همچون دما ، رطوبت ، تعداد دور موتور و غیره باشد.
لذا این شرکت در جهت طراحی و ساخت کنترلر بابت کنترل صنعتی هرگونه دستگاه الکتریکی و پنوماتیکی از 4 طریق فوق الذکر و نیز روئیت همزمان به کمک Web-Cam ( دوربین ) از طریق اینترنت و اینترانت (ساختمان به ساختمان ، سالن به سالن و ..... ) ، آمادگی خود را جهت عقد قرارداد اعلام میدارد . در صورت وجود کنترلر از طریق اینترنت ، خط تلفن شهری و یا موبایل ( به کمک SMS ) میتوان از منزل ، دستگاه دلخواه خود را در آن سوی دنیا و یا آن سوی شهر روشن و خاموش کرده و به کمک دوربین نظاره گر دستگاه مورد نظر بود. ارسال متن ، صدا و تصویر دوطرفه از دیگر تواناییهای سیستم میباشد.
تجزیه و تحلیل سیستم موجود در آن اداره/ شرکت / سازمان محترم و طراحی کنترلر متناظر با نیاز در جهت رسیدن به دقت ، سرعت و کاهش هزینه ها از توانائی های این شرکت می باشد.
لازم به ذکر است که از این دستگاه میتوان در نیروگاههای برق در جهت اهداف مصرف بهینه برق ، پروژه های نفت و گاز در کارخانجات پتروشیمی و پالایشگاهها ، کارخانجات تولیدی در جهت اهداف تولید و افزایش سرعت آن ، مزارع در جهت مصرف بهینه آب و آبیاری قطره ای ، بیمارستان ها در جهت اعمال مدیریت بیشتر ، مرغداری- ها در جهت اهداف بهینه نگهداری طیور ، منازل جهت آب دادن به گلدان ، دزدگیر و انواع دیگر مکانها از راه دور و نزدیک استفاده کرد.
بدیهی است ارائه هرگونه توضیح بیشتر باعث خوشنودی خواهد بود.



آگهی دهنده
شرکت کارا کنترل ، فاروقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : سنندج ، خیابان کشاورز ، پاساژ اعظمی ، طبقه اول تلفن :3287284 - 0871
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 247666
بازدید : 2212
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
شرکت کارا کنترل ، فاروقی
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : سنندج ، خیابان کشاورز ، پاساژ اعظمی ، طبقه اول تلفن :3287284 - 0871
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com