انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

کود آلی کمپوست

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت کشاورزی دلتای سبز جنوب : واردات - صادرات و تولید انواع ( بذر – کود - سمپاش )
سیستم های آبیاری ، فعالیت در بخش گلخانه ، فضای سبز و ....

انواع کودهای تولیدی و وارداتی شرکت دلتای سبز جنوب به شرح زیر میباشد :

کود آلی غنی شده دلتاگرین به صورت گرانوله و در کیسه های 50 و 25کیلویی تهیه شده است.این کود با دارا بودن حداقل mg/kg 36 کربن آلی بعنوان یک کود آلی بسیار مناسب جهت جایگزینی کود های شیمیایی پیشنهاد می گردد ، دارا بودن عناصر غذایی پر مصرف از قبیل ازت ، فسفر ، پتاس ، گوگرد و همچنین عناصر غذایی کم مصرف مثل آهن ، روی ، منگنز و مس علاوه برامکان مصرف این کود بعنوان کود پایه ، موجب اصلاح و احیاء خاک شده و مواد غذایی این محصول به تدریج به گیاه منتقل و موجب حاصلخیزی هرچه بیشتر خاک میگردد ، همچنین این کود با ذخیره آب به میزان چندین برابر وزن خود شرایط مناسبی را برای نگهداری مواد غذایی مورد نیاز گیاه و رشد آنها فراهم می نماید ، این محصول به واسطه وجود مواد آلی مختلف ، موجب اصلاح و احیای خاک و در نتیجه افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی می گردد. به طور کلی از مزایای این کود : افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی ، ذخیره آب تا چندین برابر وزن خود ، اصلاح و احیاء و حاصلخیزی هرچه بیشتر خاک ، تهیه شده از مواد کاملا آلی ، دارا بودن عناصر غذایی پر مصرف و همچنین عناصر غذایی کم مصرف

کمپوست یک کود بسیار مناسب جهت جایگزینی کود دامی پیشنهاد می گردد.از این کود به عنوان بستر کشت مناسب برای مصارف مختلف از قبیل : گلخانه ، فضای سبز ، زراعت ، باغبانی ، صیفی کاری ، چمن کاری ، گل کاری ، جنگل کاری و غیره استفاده می گردد.این محصول به علت پاستوریزاسیون بیولوژیکی ، فاقد بذر علف هرزو هر گونه آلودگی میکروبی و انگلی می باشد.

کود مایع دلتاگرین حاوی عناصر غذایی ریز مغزی مانند آهن – روی – منگنز – منیزیم – مس – بر – گوگرد و همچنین عناصر اصلی مانند ازت – فسفر – پتاسیم می باشد .

پتاس مایع (کود پتاس بالا): این کود به دلیل داشتن عناصر پتاس و فسفر بالا نقش ترمیم کننده ای برای گیاه دارد و مقاومت گیاه را در برابر تنشهای خشکی ، آفات ، بیماریها و سرمازدگی افزایش می دهد همچنین باعث افزایش خاصیت انبار داری و بازار پسندی میوه ها می شود ، این کود حاوی 27% پتاس و 20% فسفر و نیز سایر عناصر مانند آهن ، مس ، روی ، منگنز ، منیزیم و ... می باشد.

پتاس ارگانیک (سولفات پتاسیم) برای اولین بار در ایران .این کود ، ارگانیک و عاری از هرگونه مواد شیمیایی ، به صورت پودری و 100% محلول در آب می باشد .

پتاس پودری 52% ( سولو پتاس)

کودهای میکرو N.P.K

واردات کود آهن 6% فرکوئیک از اسپانیا

واردات انحصاری کودهای ارگانیک جامد و مایع تقویتی ازشرکت اگرووالنسیا اسپانیا

و انواع گوگرد شامل :
گوگرد پودری میکرونیزه گازی با مش 200 و خلوص 8/99 ، تهیه شده از بهترین معادن ایران و باتوجه به اینکه گوگرد گازی مزایا و قابلیت های بیشتری نسبت به گوگرد نفتی دارد - گوگرد بنتونیت دار

و همچنین تولید هرگونه کود سفارشی و ترکیبی

برای کسب اطلاعات تخصصی از این محصولات و انواع محصولات دیگر با ما تماس بگیرید و به سایت ما مراجعه فرمایید :
تلفن : 8-44009257 -021
فکس : 44030927
سایت اینترنتی : WWW.DGSAGRO.COM
پست الکترونیک : INFO@DGSAGRO.COM
آدرس - تهران: صادقیه – بلوار آیت ال
آگهی دهنده
فروغ شاهرخی فر
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 248551
بازدید : 2682
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
فروغ شاهرخی فر
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com