انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

آذین پرداز برنامه حسابداری طلا و جواهر آذین

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 20 آبان 1402
نسخه حرفه ای نرم افزارتخصصی حسابداری طلا و جواهر آذین (صندوق مکانیزه فروشگاه طلا )
گروه مهندسی آذین پرداز مشاور,تولید کننده ,ارائه دهنده نرم افزارهای حسابداری طلا و جواهر تمام تلاش خود را در جلب خواسته ورضایت مشتری و خدمات میداند برای همین به تولید نرم افزارهای که تحت ویندوز
را ارائه داده تا مشتریان بتوانند در کمترین زمان ممکن از امکانات نا محدود نرم افزارحسابداری طلا و جواهر بر اساس رسته انتخاب شده بر روی هر سیستم عامل دلخواه خود استفاده نمایند.
در مجموعه نرم افزار حسابداری آذین که در اختیار مشتری قرار می گیرد . سی دی اورجینال برنامه بهمراه نرم افزارهای جانبی رایگان و دفترچه راهنمای الکترونیکی کاملا تصویری نرم افزار و2 عدد سی دی فیلم آموزشی مولتی مدیا گام به گام با قفل سخت افزاری تقدیم شما عزیزان مینماییم .
تیم فنی
با طراحی برنامه خود اجرا سعی نموده تا راحتترین و کاملترین رابط کاربری را برای استفاده از برنامه در اختیار شما مشتریان گرامی قرار دهد.

تیم پشتیبانی آذین پرداز هم به صورت تلفنی و هم بصورت آنلاین خدمات کاملی به مشتریان گرامی ارائه میدهد , تا مشتریان بعد از خرید نرم افزار تنها نمانده و پاسخ سوالات خود را در کمترین زمان ممکن با کمک گروه پشتیبانی آذین پرداز هر مکان بیابند .

خواهشمدیم قابلیت و امکانات در سایت www.AzinSoft.com مشاهده نمایید.

تلفن : 76700709_021
واحد پشتیبانی : 09122262549
ایمیل پشتیبانی : naderi1387@yahoo.com
ایمیل فروش : goldazinpardaz@yahoo.com
گروه مهندسی دارای مشتریان زیاد در سراسر کشور بوده وهمواره پشتیبانی و حمایت از آنان را سرلوحه کارهای خود قرار داده است بازدید کننده محترم شما می توانید برای مشاوره رایگان در مورد خدمات گروه و محصولات با ما تماس بگیرید منتظرایده های شما هستیم.
آگهی دهنده
جوادزاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 248713
بازدید : 6978
دسته بندی : نرم افزار
آگهی دهنده
جوادزاده
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com