انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

اتو توبی tobi

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
اتو توبی TOBI

آیا هنوز وقت آن نرسیده که با اتوهای قدیمی و میز اتو خداحافظی کنید ؟!

اتو توبی TOBI

آیا هنوز وقت آن نرسیده که با اتوهای قدیمی و میز اتو خداحافظی کنید ؟! اولین اتوی برقی در سال 1882 اختراع شد و از آن زمان تا کنون چه تغییری در اتو به وجود آمده باید این حقیقت را پذیرفت که در مورد روش برطرف کردن چروک لباس ها برای مدت حدود 200 سال تغییر زیادی صورت نگرفته است اینک با استفاده از فن آوری جدید می توان 5 برابر سریع تر از اتو کشی معمولی چروک ها را از بین برد همچنین می توان بوی نامطبوع لباس را نیز رفع کرد .
اتوی بخار ایستاده TOBI به سادگی قابل حمل بوده و طوری طراحی شده که چین و چروک لباس ها را مثل خشکشویی ها از بین می برد خواه لباس های ارزان قیمت و خواه گرانبها ترین لباس ها .
TOBI به حدی قدرتمند است که بخار آن به راحتی از میان بالش ها عبور کرده و با برطرف کردن عوامل حساسیت زا تنفس را برای شما آسانتر و لذتبخش تر می کند .
با TOBI می توانید ، لباس ها چه پارچه ای چه کتان و یا چین را به راحتی اتو کنید ضمنا از آن می توانید برای صاف کردن پرده ها ، رختخواب ها و بالش ها هم استفاده کنید .
فقط TOBI را یکبار روی لباس حرکت دهید و آن وقت حتی کوچکترین چین و چروکی بر روی آن ها نخواهید دید ، واقعا لذتبخش نیست ؟

کالای اصل و غیر اصل
کالاهای مشابه در بازارکه تحت عنوان کالای اصلی عرضه می گردند ، به طور مخفیانه و غیر قانونی در کارگاههای های کوچک و ثبت نشده در چین تولید می شوند. این کالاها با موادی ارزان و بدون کیفیت ساخته شده و به طور غیر قانونی به خیلی از کشورها وارد می شوند. این کالاها فاقد استاندارد اروپایی CE بوده و در اروپا قابل عرضه نیستند و به علت مرغوب نبودن نوع ماده سازنده در مواد پلیمری (پلاستیکی) علامت بازیافت روی آنها دیده نمی شود.
درکلیه کشورهایی که حق Copyright وجود دارد عرضه و فروش اینگونه کالاهای بی کیفیت پیگرد قانونی و جریمه های خیلی سنگین را برای فروشندگان دربردارد ، از این رو کمپانی های صاحب نام هیچ گاه اینگونه کالاها را عرضه نمی کنند ، چون این کار منجر به باطل شدن پروانه کار و از بین رفتن اعتبار آنها می شود.
کالاهایی که شما در تله شاپینگ های Irantelemarket و Inter tv shop مشاهده می کنید کالاهای اصلی هستند که تحت لایسنس کمپانی های اروپائی یا امریکایی ساخته می شوند. این کالا ها در خصوص طرح و کارکرد ، نام تجاری و فیلم تبلیغاتی ثبت جهانی شده اند و از لحاظ کیفیت برترین هستند و هیچ کالایی نمی تواند مشابه آنها ساخته شود از اینرو هیچ کدام از کالاهای تقلبی شبیه آن چیزی که شما در تلویزیون مشاهده می کنید نمی تواند باشد .
تله شاپینگ های Irantelemarket وInter tv shop حق Copyright کالاهایی که شما در این شبکه ها مشاهده می کنید را برای کشور ایران از کمپانی های اصلی خریداری نموده و کالاها صرفا از کمپانی های اصلی تهیه می گردند و این شرکت به هیچ وجه مجاز به تهیه کالا از سایر تولید کنندگان غیر اصلی و کوچک نمی باشد .
پس اگر کالایی را مشابه کالاهای ما در بازار مشاهده نمودید مطمئن باشید که غیر اصلی هستند ، عرضه کنندگان متفرقه کالاهای مشابه را با قیمت خیلی ارزان تر خریداری و گران تر به شما می فروشند!
برای اطمینان بیشتر همواره می توانید کلیه محصولاتی که ما به فروش می رسانیم را با نمونه های موجود در بازار مقایسه کنید ، مطمئن باشید که این کالاها دارای تفاوتهای متعددی می باشند.
آگهی دهنده
ایران تله مارکت
  • قیمت : 1.000.000ریال
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : www.telemarketshop.com
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 249310
بازدید : 2621
دسته بندی : اثاثيه منزل
آگهی دهنده
ایران تله مارکت
  • قیمت : 1.000.000ریال
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : www.telemarketshop.com
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com