انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

خط شستشو و ضد عفونی سبزیجات و گیاهان داروئی ( 5

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
این خطوط شامل مجموعه ای از چند مرحله مجزا به شرح ذیل می باشند که ویژه شستشوی و ضد عفونی کامل انواع سبزیها و گیاهان دارویی طراحی شده اند :

1) مرحله گلگیری سبزی : در این مرحله توسط جریان تحت فشار آب که توسط افشانک های مخصوص ایجاد می شود ، گل ، شن ، لای ، تخم انگل و سایر آلودگی های سنگین چسبیده به سبزی از آن جدا و ته نشین و تخلیه می شوند

2 ) آبکشی اولیه سبزیجات : در این مرحله شستشوی اولیه سبزی توسط آب پاکیزه کامل می شود .

3) ضد عفونی سبزی : در این مرحله توسط جریان تحت فشار محلول آب و مواد ضد عفونی کننده قوی ( نظیر سانوسیل ، پر کلرین یا آب اوزون دار ) سبزی کاملاً ضد عفونی و از هر نوع باکتری ، قارچ ، انگل و .... عاری می گردد . سیستم به نحوی طراحی شده که زمان کافی جهت ضد عفونی کامل به سبزی داده می شود .

4 ) در این مرحله آبکشی نهایی سبزی توسط آب کاملاً تازه و پاک در دو مرحله به شیوه غرقابی و پاششی انجام می شود و نهایتاً سبزی شسته و سترون از سیستم بطور پیوسته خارج می گردد .

لازم به ذکر است که کلیه مراحل بطور پیوسته و اتوماتیک صورت می گیرد و ضمن اینکه نیاز به هیچ نیروی کارگری وجود ندارد ، سبزی بدون هیچگونه ضربه یا تماس با عوامل مکانیکی که می توانند آنرا له و بافت آنرا تخریب نمایند ، به جلو رانده و از سیستم خارج می گردد . نکته قابل توجه در این ماشین، رعایت کامل موازین بهداشتی و استانداردهای معتبر جهانی به لحاظ استفاده از مواد و مصالح مجاز و استاندارد و احتراز از مراکز تجمع آلودگی در بدنه دستگاه می باشد.

سایر سیستم های شستشو و ضد عفونی مثلاً ماشین های شستشوی انواع میوه ها ، گوجه فرنگی ، و ... نسبت به خطوط سبزی ها ساده تر و از ابعاد و تعداد مراحل کمتری برخوردارند . دلیل این امر وجود آلودگی کمتر در این محصولات نسبت به سبزیجات و گیاهان دارویی است .

تعیین مشخصات فنی و قیمت خطوط شستشو و ضد عفونی پس از تعیین نوع ماده و ظرفیت مورد انتظار و با توجه به بار آلودگی اولیه صورت می گیرد .
برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تلفن 09151164151 یا سایت
www.fanavaran-dryers.com تماس حاصل فرمایید .
آگهی دهنده
مهندس منصور عمادزاده
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مشهد- شهرک فناوری صنایع غذائی و بیو تکنولوژی ، واحد 104
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 250053
بازدید : 11738
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
مهندس منصور عمادزاده
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : مشهد- شهرک فناوری صنایع غذائی و بیو تکنولوژی ، واحد 104
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com