انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

شستشوی صنعتی شستشو و نظافت صنعتی کفشو

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
به نام خدا
از آنجا که برای رسیدن به توسعه اقتصادی حرکت در مسیر فن آوری برتر ، گامی اساسی است که برای تحقیق این مقوله برخورداری از پیشرفته ترین متدهای کاربری واستفاده از حداقل زمان وتوان در برابرحداکثر بهره وری و کارائی بسیار حائز اهمیت می باشد.
با توجه به این اصل شرکت ابراهیم در سال 1372 با هدف پیشرفت و توسعه صنایع کشور و به جهت ارائه خدمات صنعتی و بازرگانی در زمینة تأمین و پشتیبانی تجهیزات صنعتی مورد نیاز کشور عزیزمان تأسیس گردید.
با توجه به ارتباط نزدیک این شرکت با نمایدگی انحصاری کارخانجات آلمانی ، ایتالیایی واتریشی آماده است تا نسبت به ارائه خدمات وفعالیت های خود در این شرکت ها اقدام نماید.

دستگاههای کف شور( اسکرابر) ساخت کارخانه Columbus آلمان می باشد. این کارخانه یکی از کمپانی های بزرگ آلمانی با بیش از 80 سال سابقه کاری است. مزیت بزرگ دستگاه های ساختد Clombusدر سادگی آنهاست.

کف شور های مدل سر نشین دار برای نظافت و شستشوی مکان ها و محیط های پرتردد یا محیط هایی که مساحت بالایی دارند مورد استفاده قرار می گیرند . حداکثر استفاده ممکن از سیستم های مکانیکی به جای سیستم های الکترونیکی به منظور کاهش هزینه های سرویس و نگه داری می باشد.
زمین شورها یا همان اسکرابرها (کف شوی ها)شوینده های صنعتی کف می باشد ، اسکرابرمدرن ترین وسیله جهت نظافت سطح کف است . این دستگاه با استفاده از آب داخل منبع خود سطح را شستشو داده و همزمان آب حاصله از شستشو را جمع آوری نموده و در مخزن دستگاه جمع آوری می نماید و بعد از فرایند شستشو سطح زمین را تا 90% خشک می نماید. که دارای چهاربخش مخزن ، برس‌ ، مکنده و پاشنده آب هستند.مخازن زمین شورها از دو قسمت جدای مخزن آب تمیز و کثیف تشکیل شده اند.
طریقه کار با زمین شورها:
بدین گونه است که با حرکت و چرخش برس ها آب و مواد شوینده را بر روی زمین (سطوح کف )می پاشد که همزمان در انتهای دستگاه به وسیله موتور مکنده و تی عقب آب ها را جمع آوری می نماید. به علت وجود این تی آب حاصل از این فرایند شستشو مانع از انتقال آلودگی ها از قسمتی به قسمت دیگر می شود. اسکرابر ها توانسته اند سرعت و کیفیت نظافت را تا حد قابل توجهی افزایش دهند .
این زمین شور ها برای مساحت هایی بالاتر از 5000 متر مربع می باشد مناسب هستند. بدنه آنها از جنس پولیورتانه است که با دوام و مقاوم در برابر ضربه است. دستگاههای کف شور با راننده قابل استفاده در کارخانه های بزرگ ، مکانهایی با مساحت بالا ، سوله ها ، انبارهای بزرگ ، پارکینگها ، سالن های بزرگ ، و مجتمع های تجاری و... است.

مزیت های کف ساب:
1.دارای قابلیت زدودن آلاینده های چسبیده به زمین با تعویض برس
2.ریزش آب شستشو در تمام سطح برس صورت می گیرد
3.زمین شور ها کاربری آسان دارند و اپراتورها با آموزشی بسیار کم می توانند از اسکرابر استفاده نمایند
4.تعویض برس و تیغه های خشک کن بدون نیاز به ابزار صورت می گیرد.
5.سیستم ایمنی و قفل دستگاه سیستم ایمنی و قفل دستگاه
6.دارای باطری هایی با راندمان کاری بالا

مشخصات فنی زمین شورها:
عرض شستشوmm 800
عرض خشک کنیMm120
راندمان کاری (متر مربع در ساعت)4400
تعداد برس2
گنجایش مخزن آب تمیز150
گنجایش مخزن آب کثیف150
وزن دستگاه 320

تمامی محصولات شرکت ابراهیم دارای یک سال گارانتی و15 سال خدمات پس از فروش می باشد.

دیگر محصولات شرکت ابراهیم :
1.
آگهی دهنده
شرکت توسعه صنعتی بازرگانی ا
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : بالاتر از میدان ولیعصر -کوی دانش کیان -شماره 23
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 255594
بازدید : 1184
دسته بندی : ماشين آلات
آگهی دهنده
شرکت توسعه صنعتی بازرگانی ا
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : بالاتر از میدان ولیعصر -کوی دانش کیان -شماره 23
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com