انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

توسعه فناوري اطلاعات اينتك ارائه دهنده راهكارهاي

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
شرکت توسعه فناوری اطلاعات اینتک (پارسیان پردازش پویا شرق 37552) با بهره گیری از بیش از 20 کارشناس و متخصص نرم افزار هم اکنون بزرگترین شرکت ارائه دهنده محصولات و خدمات مبتنی بر شیرپوینت در کلان شهر مشهد می باشد.

یکی از مجموعه هایی که با حجم زیاد اطلاعات سروکار دارند، سازمان ها می باشند. هر چقدر به سمت استفاده از تکنولوژي هاي مدیریت اطلاعات در یک سازمان حرکت کنیم، در واقع به سمت سازمان الکترونیک گام برداشته ایم.با قرارگیري در قالب یک سازمان الکترونیکی كارامد، با بكارگيري تكنولوژي قدرتمند مايكروسافت شيرپوينت زمان و انرژي بسیاري حفظ خواهد شد. مثلاً دیگر نیازي به هماهنگی بین مدیران براي برگزاري جلسات مداوم تصمیم گیري نخواهد بود و بسیاري از تصمیم گیري ها در قالب نامه هاي الکترونیکی انجام می پذیرد.

در حال حاضر محصولات اینتک اعم از محصولات مبتنی بر شیرپوینت، دات نت و دلفی، همگی در راستای الکترونیکی نمودن فرآیندهای سازمانی طراحی گردیده و در مراکزی نظیر سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی، معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی، اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، سازمان مسکن و شهرسازی خراسان رضوی و ... پیاده سازی گردیده اند. این شرکت همچنین تنها تولید کننده پکیج فارسی ساز شیرپوینت در شرق کشور می باشد.

اینتک پس از طی فراز و نشیب های فراوان و کسب تجربیات ارزشمند در زمینه اتوماسیون سازمانی، با ارائه بستر سازمان الکترونیک مبتنی بر شیرپوینت خود آماده همکاری با هرگونه سازمان دولتی و خصوصی در زمینه های مختلف نرم افزاری و آموزشی می باشد.

شركت اينتك- 0511-8929034-8929065-09151080442
واحد بازرگاني
آگهی دهنده
خانم شاكري
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 258186
بازدید : 1600
دسته بندی : نرم افزار
آگهی دهنده
خانم شاكري
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com