انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

دعوت به همکاری با درآمد عالی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
سایت azmoonha.com (گزینه آنلاین) جهت انجام آزمونهای تک درس و آزمونهای جامع از تمامی افرادی که در زمینه آزمون ( پنجم ابتدایی ، راهنمایی ؛ دبیرستان ؛ پیش دانشگاهی و کنکور ) در یک یا چند درس توانایی لازم را دارند دعوت به همکاری می نماید . این آزمونها دقیقا مشابه آزمونهایی خواهد بود که در موسساتی مانند ؛ کانون فرهنگی آموزش ، آموزشگاه گاج , علوی و ... هستند ؛ با این تفاوت که این آزمونها آنلاین و از طریق اینترنت می باشد. حق الزحمه ی این آزمونها به صورت درصدی پرداخت می شود .بدین صورت که برای هر کدام از مدرسان یک پنل کاربری ایجاد می شود که در آن تمامی ازمونهایی که وی در آنها شرکت داشته ، همراه با کنتور کارکرد آزمونها ، همراه با مبلغی که به وی تعلق می گیرد را می تواند ببیند و هر زمان که لازم بداند درخواست به پرداخت نماید .
ساده ترین فواید چنین آزمونی را می توان برشمرد :

1 - هزینه بسیار کم برای دانش آموز (حدود 10 درصد آزمونهای موسسات برگزار کننده آزمون )

2 : دریافت رتبه ، درصد عملکرد ؛ میانگین ، رتبه اختصاصی ؛ عمومی و درست بعد از ازمون همراه با جواب تشریحی در سایت درست بعد از پایان آزمون.

3 : این آزمونها زمان دار بوده و مشابه سازی شده آزمونهای معمول و کنکور می باشد.

4: سیستم در روز برگزاری آزمون فقط به دانش آموز اجازه شرکت در آن را می دهد.

5 : چون هدف از این آزمونها خوذ آزمونی است و به خاطر اینکه ترافیک بسیار زیاد برروی سایت ایجاد نشود برای برگزاری هر آزمون معمولا دو روز و گاها سه روز متوالی در نظر گرفته شده است.

6 : با ورورد دانش آموزان حدید به آزمون رتبه ، میانگین و .... دیگرفاکتورهای آزمون در سابقه ی دانش آموز در پنل کاربری او ثبت می شود . به صورتی که در پایان روز آخر برگزاری آزمون شخص می تواند از وضعیت نهایی خود در آزمون اطلاع پیدا کند.البته در هر لحظه می تواند ببیند که چگونه با ورود افراد جدید به آزمون ، پارامترهای کسب شده و رتبه ی وی چگونه تغییر می کند.

7: هنگام شروع آزمون ، زمان مورد نظر برای آزمون به صورت معکوس در نظر گرفته شده که بعد از پایان آن شخص نمی تواند گزینه ای را انتخاب یا عوض کند و این مسئله برای شخص تمرین کنترل مسئله ی زمان نیز می باشد.

جهت تماس :ali.azmoonha@gmail.com
و یا از طریق سایت آزمونها (گزینه آنلاین) http://www.azmoonha.com



آگهی دهنده
علی خسروی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 258273
بازدید : 2868
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
علی خسروی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com