انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

ساخت ماشین آلات شیمیایی و معدنی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
توجه توجه توجه توجه همین حالا زنگ بزنید شما که سرمایه دارید و می خواهید کاری پر سود و بدون ریسک انجام دهید .
با سلام خدمت شما بازدید کننده عزیز
در صنعت روز دنیا مس نقشی مهم و بسزایی ایفا میکند و به همین خاطر روز به روز در خواست برای این ماده معدنی و صنعتی در جهان رو به افزایش می باشد و از آنجایی که ما در ایران منابع غنی و بزرگی از مس را در اختیار داریم واین ماده خدادادی ماده ای با ارزش محصوب می شود وارزش افزوده بالایی دارد لذا این شرکت با تجربهای بالای 15 سال در این زمینه توانسته طرحی نوین و با ارزش در این صنعت را طراحی نماید که برای خود در جهان نمونه و برای اولین بار است که در جهان اجرا می شود.
از آنجایی که هر کسی که سرما یه ای دارد و می خواهد در زمینه ای مطمین سرمایه گذاری نماید ما پیشنهاد می کنیم که در این زمینه سرمایه گذاری کنید و سودی 100% نماید و بدون ریسک برای حس کنجکاوی خود هم که شده با ما تماس بگیرید و از جزییات این طرح با خبر شوید ما به شما اطمینان میدهیم که ضرر نکنید.
این شرکت با تجربه کافی برای اولین بار در جهان با روشی منحصر بفرد و با راندمان 90% اقدام به راه اندازی خط تولید مس از سنگ مس نموده است . برای اسباط این ادعا یک خط نیمه صنعتی در حد کارگاهی داریم که برای سرمایه گذارانی که مایلند در این زمینه سرمایه گذاری کنند به صورت پایلوت این کار را انجام دهیم ما مدعی هستیم که انواع سنگ مس را با یک روش استحصال می نماییم و راندمان کار ما بالای 90% می باشد دوستانی که مایلند در این زمینه سرمایه گذاری نمایند تماس بگیرند.
1-ساخت ماشین آ لات معدنی اعم سنگ شکن ، بالمیل ، نوار نقاله ، تاسیسات شن و ماسه ، انواع سرندو
2-ساخت ، راه اندازی ، مشاوره وفروش انواع خطوط مواد شیمیایی اعم از سولفاتهای مس ، نیکل ، روی ، منگنز ، منیزیم ، آهن ، و....
اکسیدها اعم از مس ، آهن ، روی ، منگنز ، نیکل و....
انواع خطوط کربناتها ، سیتراتهاو
3- انواع خطوط کودهای کشاورزی اعم از ماکرو و میکرو ، و کودهای مایع و گرانوله و.....
4- خرید فروش و بازاریابی انواع مواد معدنی و شیمیایی
در طبیعت در حال حاضر 13 نوع کانی مس موجود می باشد.
در حال حاضر در دنیا و کشور های دارای تکنولوژی صنعت مس می توانند دو نوع کانی مس را استحصال نمایند که در روشهای معمول در دنیا (لیچ ، فلوتاسیون) علاوه بر بازده پایین ، هزینه ها ماشین الات نیز بالا می باشد. که این هزینه ها شامل ساخت ماشین آلات ، نسروی انسانی ، صرف انرژی مصرفی ، استحلاک ماشین آلات ، بازده زمانی و از همه مهمتر راندمان تولید که حدودا 70 الی 65 درصد می باشد.
این مجموعه با صرف هزینه و تحقیقاتی مداوم در این صنعت عظیم و گسترده و البته سود ده بالغ بر 10 سال تجربه توانسته است که یک روش پیشرفته و با هزینه پایین و صرف انرژی کمتر ، استحلاکی به مراتب کمتر از طرحهای در حال کار در دنیا و بازده زمانی کمتر با یک روش می تواند سیزده نوع کانی موجود در طبیعت را اعم از سولفوره ، کربناته ، اکسیده ، کالکوزیته و... استحصال نماید. و برای این منظور نیز یک خط پایلوت نیمه صنعتی را احداث نموده است که سرمایه گذار قبل از هر گونه سرمایه گذاری می تواند با کانی مس مورد نظر خود توانایی این مجموعه را مورد ارزیابی قرار داده و بعد از کسب نتیجه در این صنعت سرمایه گذاری نماید .

لذا این شرکت آمادگی خود را جهت هر گونه قرار داد در ساخت و راه اندازی خط استحصال را اعلام می دارد.
آگهی دهنده
ali jebeli
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 258313
بازدید : 2013
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
ali jebeli
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com