انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

مجله زندگی ایده آل (واحد بازرگانی)

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
با توجه به اثر گذاری تبلیغات چاپی و هزینه های منطقی آن نسبت به انواع دیگر تبلیغات در جامعه امروز ، مجلات خوب می توانند در این ارتباط بسیار تاثیر گذار باشند و مجله زندگی ایده آل به عنوان یکی از گزینه های برتر تبلیغاتی ، دارای مزایای زیر است :
1) کیفیت بسیار بالا در چاپ ، نوع کاغذ ، طراحی متفاوت ، صفحه بندی و ...
2) داشتن استاندارد 2000 ، 9001 ISO ( مدیریت کیفیت ) به عنوان اولین نشریه ایرانی که این موضوع باعث شده است این نشریه در بازار مطبوعات به عنوان پیشرو مجلات کیفیت محور شناخته شود
3) قیمت گذاری بسیار مناسب ، با پایه اصولی ، نسبت به دیگر رسانه ها که به توجه به تیراژ و هزینه های این مجله انجام شده است .
4) بهره مندی از هیا تحریریه بسیار توانمند که در عین جوانی به اوج پختگی مطبوعاتی رسیده و با تصویر دنیایی از عناصر ایده آل را به دیگران هدیه می کنند. صفحه بندی متفاوت ، چیدمان حرفه ای و عکس های جذاب از دیگر ویژگی های این رسانه است
5) از دیگر ویژگی های این نشریه بهره مندی از سیستم توزیع هوشمند و متناسب با اقبال مخاطبان است که برای بهره گیری از حد اکثر رضایت صاحبان آگهی فراهم شده است . بر همین اساس آمار توزیع واقعی و امکان بازدید در کلیه مراحل چاپ تا توزیع امکان پذیر است .
6) مجله زندگی ایده آل همزمان با پخش در کیوسک ها ، آرایشگاه ها ، کلینیک های تخصصی پزشکی ، مطب ها ، سوپر مارکت های مدرن ، در مناطق خاصی نیز همراه با پیک برتر توزیع می شود .
7) شاید کمتر رسانه ای با این قدرت در « سپهر رسانه ای » و در عرصه مطبوعات کشور متولد شده باشد .نشریه ای که در عمر دوساله خود در میان خانواده های شهری و عموما بانوان جای خود را باز کرده و برای مخاطبان خود حریم حرفه ای قایل است . صاحبان آگهی نیز از این نگاه رسانه ای استقبال کرده و برای حضور تبلیغاتی خود در این نشریه ، هوشمندانه عمل می کنند.
8) مطالب نشریه مشتمل بر موضوعات تخصصی و کار آمد زیر است :
الف ) آرایش ، مد ، لباس و کیف وکفش روز جامعه
ب ) دکوراسیون و معماری فضای داخلی و خارجی منازل و موسسات
ج ) ورزش ف تغذیه و تناسب اندام
د ) روانشناسی و موفقیت . همچنین معرفی چهره های موفق جامعه شامل هنرمندان شناخته شده سینما و ...
ه ) مطالب اجتماعی و فرهنگی
و ) زیبایی ، سلامت و بهداشت
آگهی دهنده
محمد خاتمی
  • قیمت : با قیمت های استثنایی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 260516
بازدید : 13659
دسته بندی : چاپ و تبليغات
آگهی دهنده
محمد خاتمی
  • قیمت : با قیمت های استثنایی
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com