انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

فروش و نصب کروز کنترل فابریک ال 90 پژو پارس و سمند

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
نصب کروز کنترل ال90 و کلیه محصولات خانواده پژو و سمند در اولین ، بزرگترین و تخصصی ترین مرکز نصب کروز کنترل در ایران
کروز کنترل مخصوص خودروهای تندر (ال - 90) و محصولات خانواده پژو با موتور 1800 ساخت شرکت معتبر LITE-ON تایوان می باشد. این دستگاه به مدت بیش از 10 سال در خط تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو بر روی خودروهای پژو پارس سفارشی و نیز پژو 405 و سمند نصب می گردیده است و کیفیت و کارائی آن کاملاً به اثبات رسیده و مورد تائید می باشد.
پردازنده (میکروکنترلر) این دستگاه ساخت شرکت آمریکائی freescale بوده و دارای قابلیت کالیبراسیون خودکار می باشد که امکان تنظیم بسیار دقیق عملکرد دستگاه را به وجود می آورد.
نصب سیستم در کمتر از دو ساعت و بدون هر گونه تغییرات در سیم کشی خودرو و نیز بدون هرگونه تغییرات مکانیکی یا سوراخکاری و برشکاری در بدنه خودرو انجام می پذیرد و به همین دلیل امکان باز کردن دستگاه بدون هر تغییری از روی خودرو وجود دارد.
لازم به توضیح است که شرکت Lite-on با بیش از 35 سال تجربه در زمینه تولید تجهیزات الکترونیک خودرو اعم از ECU , BCM, سیستم کروز کنترل و ... از برندهای بسیار معتبر و شناخته شده در جهان می باشد و دارای چندین شعبه در آمریکا ، اروپا و چین می باشد.
ویژگیهای این سیستم به شرح زیر می باشند:
1- قابلیت تنظیم دقیق سرعت بر روی هر مقداری از 35 km/hr به بالا
2- قابلیت تثبیت سرعت در شرایط مختلف جاده اعم از سرازیری ها یا سربالائی های تند
3- امکان افزایش یا کاهش سرعت تنظیم شده به مقدار دقیق با دقت 1 km/hr
4- دارای یک حافظه موقت و دو حافظه دائم ( بنا به دلخواه راننده امکان ذخیره دو سرعت مختلف در حافظه دستگاه وجود دارد که در این حالت راننده تنها با فشار دادن یک کلید سرعت خودرو را به میزان ذخیره شده در حافظه می رساند)
5- دارای کلید cancel برای قطع سیستم حتی بدون استفاده از پدال ترمز
6- قطع سیستم به صورت خودکار در صورت تغییرات دور موتور از یک حد تعیین شده به هر علت
معرفی شرکت
شرکت آرون کاریارا در سال 87 با هدف واردات ، طراحی یا ساخت سیستم های جدید برای خودروهای موجود در ایران تاسیس گردید و در حال حاضر عمده فعالیت این شرکت به طور تخصصی تأمین سیستم کروز کنترل وسیستم محدود کننده سرعت برای اغلب خودروهای ساخت داخل ویا وارداتی می باشد. تا قبل از تآسیس این شرکت ، کروز کنترل در ایران تنها برای خودروهای خانواده پژو (پژو 206 ، پارس ، 405 وسمند) موجود بوده وتوسط شرکتهای دیگری عرضه می گردید . با انجام مطالعاتی بر روی سیستم های الکترونیکی سایر خودروها ، تجهیزات کروز کنترل اصلی بسیاری از دیگر خودروها نظیر نیسان ماکسیما ، سوزوکی ویتارا ، مزدا 3 ، تویوتا کمری ، تویوتا پرادو ، هیوندا آوانته و ... توسط این شرکت تهیه وامکان راه اندازی آنها برای اولین بار درایران فراهم گردید .
لازم به ذکر است که تنها واردات قطعات ونصب آنها بر روی خودرو (حتی قطعات فابریک) برای راه اندازی آن کافی نبوده و راه اندازی این سیستم بر روی هر خودرو مستلزم انجام اقدامات دیگری نظیر طراحی و ساخت قطعات تکمیلی الکترونیکی یا مکانیکی ، تکمیل سیم کشی خودرو ، فعال نمودن سیستم در ecu و... بوده است که انجام این اقدامات برای اولین بار آن هم به گونه ای که در زمان کوتاهی بتواند موفق به اخذ تائیدیه از شرکتهای معتبری نظیر آپکو (زیر مجموعه ایران خودرو ) و ستکو (زیر مجموعه سایپا) گردد در خور توجه می باشد.
سیستم کروز کنترل هم بر روی خودروهای با گیربکس اتوماتیک وهم گیربکس دستی قابل نصب می باشد
شرایط گارانتی:
تمامی دستگاههای نصب شده توسط نمایندگی شرکت یا افراد مجاز معرفی شده از جانب شرکت دارای 18 ماه ضمانت بی قید و شرط می باشند. شرکت تضمین می نماید که با نصب این سیستم کوچکترین ایراد و اختلالی در قسمتهای برقی و الکترونیکی خودرو وارد نمی گردد و چنانچه مشتری تا 15 روز پس از نصب دستگاه از عملکرد آن ناراضی باشد دستگاه پس گرفته شده و مبلغ دریافتی عیناً عودت می گردد.
بیش از 5 سال تجربه در نصب این دستگاه بر روی انواع خودروهای خانواده پژو ، سمند و ال 90 پشتوانه عملکرد ماست
آدرس: تهران خ شریعتی چهار راه قصر خ قدوسی خ امجدی منش پلاک 20
تلفن: 88444600
اطلاعات تکمیلی :
www.arooncar.com
آگهی دهنده
آرون کار
  • قیمت : 1000
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران خ شریعتی چهار راه قصر خ قدوسی خ امجدی منش پلاک 20
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 264694
بازدید : 22839
دسته بندی : ساير اتومبيل
آگهی دهنده
آرون کار
  • قیمت : 1000
  • تلفن :
  • ایمیل :
  • شهر :
  • آدرس : تهران خ شریعتی چهار راه قصر خ قدوسی خ امجدی منش پلاک 20
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com